fbpx

טלטלה בכדורסל בצפת : חיים זינגר בחוץ – האם ברוך מזרחי הבא בתור?

לאחר כהונה של 8 שנים בתפקיד יו"ר עמותת הכדורסל של מועדון ספורט הפועל צפת, הודיע, חיים זינגר כי הוא לא ממשיך בתפקיד והודעה על כך העביר גם להנהלת איגוד הכדורסל.

ההחלטה של, זינגר לא מפתיעה לאור העובדה שבינו לאחראים על הספורט בעיריית צפת הייתה בתקופה האחרונה מערכת יחסים פושרת.זינגר שהיה שותף לעליית הקבוצה מליגה ב' עד לליגה הארצית תוך זמן קצר, שקל על פרישתו מניהול הקבוצה, תפקיד שעשה בהתנדבות עוד לפני כחודשים לאחר שנודע לו מאיגוד הכדורסל כי הוא אינו בעל הסמכויות הניהוליות שהיו לו בקבוצה.

בנוסף, ההחלטה של עיריית צפת למנות רכז לעמותה ככל הנראה גרמה לזינגר להודיע על פרישתו מהכדורסל המקומי. גם ברוך מזרחי ממייסדי הקבוצה ככל הנראה עושה את דרכו החוצה. מזרחי כמו זינגר מילא את תפקידו בהתנדבות. לכתבנו נודע כי ראש העיר שוקי אוחנה, רואה בחשיבות רבה את המשך דרכה של הקבוצה בצמרת הליגה. המאמן שלום (פופי) חדד ממשיך עונה נוספת. גם עוזר המאמן שי קדוש.

חברת המועצה, ויקי אלקבץ מחזיקה תיק הספורט, הופתעה מהמהלך: "חיים זינגר וברוך מזרחי חברים בהנהלה. השבוע קיימנו ישיבת הנהלה. זינגר הודיע שלא יגיע בגלל התחייבות קודמת ומזרחי היה נוכח בישיבה".

דילוג לתוכן