fbpx

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומועצת חצור ממשיכים באירועי קיץ ללא תשלום בברבל'ה

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לקדם את תחום הקהילה והפנאי למען הצעירים בגליל ויחד עם מועצה מקומית חצור הגלילית מקיים בכל יום חמישי אירועי קיץ ללא עלות בברבל'ה!.

אלפי צעירים ותושבים נהנו בקיץ שעבר מהופעות חיות של מיטב האמנים תחת כיפת השמיים ובקיץ הקרוב יזהר אשדות, טונה, ג'מבו ג'יי ויציאת חירום הם רק חלק מהאומנים שירימו את הקיץ בחצור הגלילית. בחודש יוני יתקיימו הופעות של טונה ביום חמישי 13.6; יזהר אשדות, שתתקיים ביום חמישי 20.6;  ג'מבו ג'יי, שתתקיים ביום חמישי 27.6; בחודש יולי 2019 יתקיימו הופעות של יוצרים מקומיים, להקת וואלק ודי.ג'יי קרן רון שתתקיים ביום חמישי: 4.7; יציאת חירום, שתתקיים ביום חמישי 11.7; להקת יאמ'ס, שתתקיים ביום חמישי 18.7; רבע לאפריקה שתתקיים ביום חמישי 25.7.

הברבל'ה הוקם בקיץ 2018 על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומועצה מקומית חצור הגלילית במטרה לפתח ולקדם את תחום התרבות והפנאי למען צעירי חצור הגלילית והסביבה, מהלך זה מעניק ללא עלות (כן כן בחינם ממש) הופעות חיות של מיטב האמנים מידי יום חמישי בימי הקיץ. בסיום הקיץ הברבל'ה ימשיך לפעול ולהציע לציבור הופעות, מפגשי תרבות, מופעי סטנדאפ, תערוכות אומנות, פעילויות מותאמת גם להורים צעירים, ערבי ג'אם ועוד. המהלך שיזמו המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומועצה מקומית חצור הגלילית להקמת בר הברבל'ה נעשה במסגרת עידוד הגירה חיובית לחצור הגלילית, שנמנית על 12 רשויות מקומיות שהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל פועל לחיזוק ההגירה החיובית אליהן ומקדם בהן פרויקטים בהשקעה כוללת של כ־20 מיליון שקלים.

אריאל משעל מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל:  "אין סיבה שתושבי חצור הגלילית לא יהנו מהופעות של מיטב האמנים ליד הבית לכן, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יחד עם מועצה מקומית חצור הגלילית הקימו את בר הברב'לה, שנפתח במרכז רסקו בחצור הגלילית שלאחרונה מחדש. את פעילותו עם קיום הופעות חיות של אומנים רבים, ובתקופה הקרובה, במסגרת המאמצים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בתחום הפיתוח הכלכלי, יוקם בו מתחם עבודה משותף "קליקה-חצור הגלילית" אשר יאפשר ליזמים מכל האיזור לעבוד בו בדיוק כמו ב"האבים" במרכז.

במקביל המשרד פועל לחיזוק חצור הגלילית בתחום הקהילה והפנאי ובתוך כך, הקים מרכז צעירים המעניק מעטפת בתחום התרבות, הפנאי ופיתוח הקריירה בנוסף המשרד פועל להקמת גן משחקים בחצור למען הורים וילדים ולאחרונה המשרד הקים משחקיה ניידת בחצור הגלילית למען ילדי חצור, קידום קמפיין"חצור שלי" למיתוג חצור הגלילית וחיזוק מבני ציבור. בתחום החינוך הבלתי פורמאלי המשרד הקים את "אופק מרכז מצוינות – קמפוס חצור הגלילית" המעניק חוגים מסובסדים לילדים בכיתות א'-יב' בעלות של 50 שקלים בלבד לחוג לחודש וממשיך לפעול לחיזוק חצור הגלילית בתחומים נוספים".

עידן לב-רן מנהל היחידה לתכנון אסטרטגי במועצה מקומית חצור הגלילית "הברבל'ה הוא פרויקט דגל שנעשה יחד עם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל במסגרת עידוד הגירה חיובית לחצור ובמטרה להביא לצעירים מחצור והסביבה פעילויות תרבות איכותית באופן קבוע בכל הקיץ ולהביא לשינוי תודעה של הצעירים בחצור. לאור הצלחת פעילותו של הברבל'ה נערכים בו גם אירועים של מרכז הצעירים לאורך כל השנה. בקיץ האחרון  ההופעות בברבל'ה נרשמו כהצלחה מסחררת והופיעו בו מיטב האמנים וביניהם פול טראנק, עלמה זוהר, גיא מזיג, ריף כהן נרקיס, לירון עמרם, ערב להקות מקומיות, ערב להקות מקומיות, יהודה קיסר, טרנטה גרוב משין, יאמאס, מופע הארנבות של ד"ר קספר, להופעות הגיעו אלפי אנשים ולמקום נוצר שם של מקום עם אנרגיות מדהימות. במטרה לאפשר בילוי לכל כיס, מעבר לכניסה חינם, גם המחירים שהבר מציע מסובסדים. השנה ארגנו מספר תקציבים מגורמים שונים וכיום חצור מהווה סמן ימני בתחום התרבות לצעירים ולכל המשפחה!"

דילוג לתוכן