fbpx

אחרי החתמת הול מאמצים בצפת להבאת רות'בארט – אילן יפרח מונה למנהל הקבוצה

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה לא עוצר בניסיונותיו להעלות את הספורט העירוני על דרך המלך. בנוסף למהפכת הכדורגל ושדרוג מתקני הספורט המקומיים, הוא מסייע בכל הכוחות לקבוצת מ.ס. צפת.

אוחנה, לא הסתיר את אכזבתו בתום העונה מאי הצלחת הקבוצה להתברג ברביעייה הראשונה ולהאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית – כרטיס בו זכתה במפתיע רמת השרון שסיימה במקום הרביעי על חשבונה של צפת. אוחנה החליט בשיתוף פעולה מלא עם, ויקי אלקבץ,חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הספורט על העונה הקרובה כעונת העלייה של צפת לליגה הלאומית. לאחר ששרביט האימון ניתן שוב, למאמן, שלום (פופי) חדד, הוחלט על הבאת שחקני רכש ברמה גבוהה שטרם ידעה העיר מאז ימי הפועל צפת בשנות ה-90.

כסנונית הראשונה בהחתמת שחקני הרכש, הוחתם המתאזרח של הפועל עכו בשנתיים האחרונות, ג'רמין הול. למרות גילו (39 -1.96) נחשב הול, המשחק בעמדת הפורוורד לאחד מהתאזרחים המובילים בארץ. הוא שיחק בעירוני רמת גן, מכבי אשדוד,אליצור אשקלון, מכבי באר יעקב, הפועל עפולה.גלבוע, גבעת שמואל.

רוברט רות'בארט הוא מתאזרח נוסף שבצפת היו רוצים לראות ורק עלות הבאתו הגבוהה, עשויה לסתום את הגולל על הבאתו. רות'בארט בן ה-33 הנחשב לכדורסלן הישראלי הגבוה בארץ (2.17), שיחק בעונה החולפת בהפועל באר שבע מליגת העל. קודם לכן שיחק במכבי קרית גת, הפועל אילת, הפועל תל אביבי, עירוני נהריה ובאולימפיה ליובליאנה בסרביה. במידה ורות'בארט הידוע בזיקתו ליהדות ובשמירת השבת, יחתום בצפת אין ספק שכל מיקום מלבד עלייה ללאומית ייחשב ככישלון.

כחלק ממדיניות הפיכת הספורט בצפת למקצועית מונה לראשונה רכז כדורסל בשכר שיעבוד תחת עמותת הכדורסל בעיר. רכז כדורסל בשכר. אילן יפרח זכה במכרז והחל בתפקידו. עדיין לא ידוע האם ברוך מזרחי ממייסדי הקבוצה, ימשיך עם ההנהלה החדשה. הול אמור להשתכר כ-130.000 ש"ח לעונה

דילוג לתוכן