fbpx

כתב אישום חמור נגד תושב צפת על אינוס והתעללות – נעצר עד תום ההליכים

פרקליטות מחוז צפון הגישה ביום שישי לבית המשפט המחוזי בנצרת  כנגד אבשלום (בן משה) חבאני (58) מצפת,  כתב אישום חמור המייחס לו אונס תוך כדי התעללות, חבלה בכוונה מחמירה, סחיטה באיומים, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה, כליאת שווא, ועבירות נוספות.

כעולה מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד נורית הדס, עולה כי בתאריך 13.6.19 ובסמוך לשעה 07:00 בבוקר, הגיעה המתלוננת לקיוסק ברחוב "חובבי ציון" בפתח תקווה, שם רכשה משקה אלכוהולי ובמקום נכח הנאשם. הנאשם פגש באקראי במתלוננת, והחל לשוחח איתה,  במהלך השיחה החל הנאשם לרכוש לה משקאות אלכוהוליים והציע למתלוננת להצטרף אליו בכדי לאסוף את כלבו מאמו, אשר גרה ברחוב הסמוך. תחילה נטען כי המתלוננת סירבה אך הנאשם שכנע אותה כי ברצונו להראות לה את הדירה וכי אין לה מה לדאוג.

הנאשם והמתלוננת נסעו מהמקום, כאשר הנאשם נוהג ברכב, על אף שהוא פסול מלנהוג. בסמוך לשעה  13:00 הגיעו הנאשם והמתלוננת  לביתו של חבאני שבצפת, בביתו הציע הנאשם למתלוננת  משקאות אלכוהולים ואמר כי יסיע אותה חזרה אל ביתה לאחר שתסיים לשתות. כמפורט  מכתב האישום טענה המתלוננת שלא חשה בטוב,  לאחר ששתתה את אותן משקאות, הלכה המתלוננת  והקיאה בשירותים.

במהלך האירועים המתוארים, הכה הנאשם את המתלוננת  מס' אגרופים בפניה. עוד עולה כי הנאשם סחט ממנה כסף ועל אף העובדה שלא היה לה, החל הנאשם להכותה בראשה. הנאשם דרש ממנה לבוא לחדר השינה ולהיות לו לעבד, אחרת יהפוך אותה לזונה. המתלוננת שפחדה מאיומי הנאשם, הלכה אחריו.  ובכך כלא אותה הנאשם, לקח לה את הטלפון ושם במשך שלושה ימים התעלל בה פיסית ונפשית ואנס אותה עד אשר נמלטה המתלוננת והזעיקה את המשטרה .הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

דילוג לתוכן