fbpx

שלומי בן נון המנכ"ל החדש במכללה האקדמית צפת:"אני מאמין גדול בשיתופי פעולה ואפעל להרחיבם"

עכשיו זה רשמי: שלומי בן נון מונה לתפקיד מנכ"ל המכללה האקדמית צפת. בן נון, המאמין בחשיבות הנגשת ההשכלה הגבוהה לתושבי הגליל, יפעל יחד עם הנהלת המכללה להגדיל את מספרם של מסלולי הלימוד לתואר ראשון ושני, יזום פרויקטים לעידוד הגעתם של סטודנטים ממרכז הארץ ללמוד במכללה,  וירחיב את הפעילות החברתית והתרבותית של סטודנטים בקהילה.

שלומי בן נון, תושב טבעון,  מגיע לצפת לאחר 26 שנות שירות במגוון תפקידים במערך הטכנולוגי והמבצעי בחייל האוויר וכמפקד בית ספר במכללה הטכנולוגית של החייל בחיפה. עם שחרורו מצה"ל נהל את המרכז הקדם אקדמי במכללה האקדמית עמק יזרעאל. בן נון הוא בוגר תוארי מ.א מאוניברסיטת חיפה ומאוניברסיטת בר אילן, ובוגר 'התוכנית מנדל למנהיגות' במכון מנדל.

"הגעתי לצפת מתוך אהבה גדולה לנופי הצפון ולתושבי הגליל. חלק משמעותי מתקופת שירותי בחייל האוויר עשיתי בצפון כולל מגורים בעיר. הצטרפתי למכללה האקדמית צפת הנמצאת בתנופת  פיתוח ועשייה כבירים. במהלך שנה"ל תשפ"א מתוכננת להסתיים בניית פרויקט הקמת 'מרכז לגסי הריטג' להוראה רפואית' במתחם בית בוסל.  מרכז ההוראה ישדרג משמעותית את התשתיות האקדמיות העתידות להרחיב את שיתופי הפעולה עם הקהילה וגופי מחקר, ולמידה נוספים. בפרויקט, בעלות של למעלה ממאה מיליון ₪ ישולבו טכנולוגיות מהמובילות בארץ בתחומן והוא הווה מוקד למידה לכל האזור.

"בהחלטה האסטרטגית של הנהלת המכללה להעמיד לשימוש הסטודנטים בני הגליל תשתיות אקדמיות בסטנדרט הגבוה ביותר, יש אמירה ברורה לכך שהבוחרים ללמוד במכללה האקדמית צפת, ילמדו בסביבת לימודים אקדמית הזהה לזו הקיימת במרכז הארץ. אנו בתהליכי אישור מתקדמים מול המל"ג להוספת מסלולי לימוד נוספים לתואר שני, וכן חוגים נוספים וייחודיים לתואר ראשון בתחום האופטומטריה, ריפוי בעיסוק ועוד. 

"מפגישותיי עם אנשי הסגל של המכללה התרשמתי ממחויבותם הרבה למכללה. רבים מהם רואים במכללה יותר ממקום עבודה אלא בית. גם סגל המרצים המקצועי המעניק יחס אישי לסטודנטים, מאמין בחשיבות הנגשת ההשכלה הגבוהה לתושבי הגליל. אנו עדים לכך שיותר ויותר סטודנטים מרחבי בארץ בוחרים ללמוד בצפת בגלל האקדמיה ואווירה, בכוונתנו לעודד עוד ועוד סטודנטים להגיע ללמוד בגליל.

"אני מאמין שנמשיך בשת"פ עם הקהילה בצפת והגליל. כבר היום ישנה פעילות ענפה עם התושבים ושערי המכללה פתוחים למיזמים חינוכיים ותרבותיים חדשים. אני מאמין גדול בשיתופי פעולה ואפעל להרחיב אותם. הייתי שמח למיזמים עם האוכלוסייה החרדית, יש לנו לא מעט לתרום לכך ולעשות יחד".שלומי בן נון מחליף כמנכ"ל המכללה את שמואל הר נוי, אשר סיים את כהונתו אחרי 10 שנים בתפקיד.

דילוג לתוכן