fbpx

ג'קי מלול:"אני מקווה מאוד שנארח טורניר דומה במגרש החדש בצפת ונזכה באליפות"

צפת גברה על שלומי וזכתה באליפות בפעם השנייה ברציפות

בצפת טרם סיימו לחגוג את הזכייה השנייה ברציפות באליפות מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל שנערך בעכו, כבר חושבים על הטורניר הבא.

מלול:הידע הרב מסייע.

ג'קי מלול, מאמנה של קבוצת מרכז הצעירים של צפת טוען שמביחנתו הוא כבר חושב על הטורניר הבא והמטרה להביא את צפת לתואר שלישי ברציפות. מלול שבעונה הקרובה יאמן בקבוצת הנוער המחודשת של הפועל צפת עוקב מקרוב גם אחרי העבודות באצטדיון העירוני שאמור להיות מוכן בחודשים הקרובים. "אומנם הגמר הבא ייערך בדרום אך אני מקווה מאוד שאליפות נוספת נשיג בעת שנארח את הטורניר בצפת במגרש החדש בעוד שנתיים", אמר מלול.

דור אדרעי המצטיין עם הגביע.

גמר האליפות בו גברה צפת על שלומי, 1:2 נערך במעמד מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל, ראש עריית עכו, שמעון לנקרי, דודו גורש, שוער הפועל עכו ונבחרת ישראל בעבר ופרשן הספורט וח"כ לשעבר זוהיר בהלול שפירשן את האליפות היישר מאיצטדיון הכדורגל לנוער בעכו שהיה מלא במאות אנשים, שחקנים ובני משפחה שהגיעו לעודד את הנבחרות ונהנו ללא כל עלות מהפנינג ענק לכל המשפחה שכלל הפעלות ספורט לילדים, עמדת יצירה, עמדת איפור פנים, הופעה של שיאן גינס אייל הורן, פופקורן וצמר גפן מתוק.

רוצים תואר שלישי.

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל ״אני מברך את כל קבוצות מרכזי הצעירים שההשתתפו באליפות ואת נבחרת מרכז צעירים צפת שהוכיחה,בשנה השניה ברציפות, שהיא אלופת מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. משעל אין ספק שספורט מחבר בין אנשים ובמטרה לחזק את תחום הפנאי והקהילה למען הצעירים אנו מובילים באמצעות למעלה מ 60 מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל את אליפות מרכזי הצעירים, שהינה צעד נוסף לפיתוח הקהילה הצעירה, גאווה ומנהיגות מקומית. משעל הוסיף: ״רק בשנה האחרונה למעלה מ- 400 אלף צעירים לקחו חלק בפעילויות במרכזי הצעירים בפריפריה המספקים מעטפת ליווי ותמיכה בפיתוח קריירה, יזמות עסקית וחיי תרבות ופנאי מגוונים לצעירים ולמשפחות הצעירות".

בצילום: אריאל משעל מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל; שמעון לנקרי ראש עיריית עכו; ח״כ לשעבר ופרשן הספורט זוהיר בהלול שפירשן את הגמר

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: ״אליפות מרכז הצעירים של המשרד לפיתוח הפרירפיה, הנגב והגליל הינה מסגרת חשובה המחברת בין הצעירים לספורט. העיר צפת מתחדשת גם בתחום הצעירים וגם בתחום הספורט ואליפות זו מחברת בין הנושאים. צפת גאה בהישג הנפלא והזכייה שנה שניה ברציפות באליפות, ברכתי את השחקנים והצוות והצבנו כבר את המטרה הבא – אליפות שלישית ברציפות״.

יואב קדוש ויניב אוחנה הוותיקים שבחבורה.

אליפות מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל נערכת זו השנה השניה ברציפות בשיתוף מדינת הכדורגל, במטרה לחזק את תחום הפנאי והקהילה למען הצעירי הנגב והגליל תוך יצירת חיבור בין אנשים וקבוצות באמצעות הספורט. בין הנבחרות שהתמודדו בשנת 2109 על התואר אלופת מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל נמנו קבוצות מרכזי הצעירים: בית ג'אן, בית שאן, חצור הגלילית, טבריה, יוקנעם, כרמיאל, מגדל העמק, גולן, גלבוע, גליל עליון, גליל תחתון, מעלה יוסף, מרום גליל, משגב, עמק המעיינות, מטה אשר, מעלות, נהריה, נצרת עילית, עכו, עפולה, צפת, קצרין, קריית שמונה, שלומי, כעביה, עמק הירדן, אופקים, אילת, באר שבע, דימונה, חורה, ירוחם, נתיבות, ערד, קריית גת, רהט, שדרות, שער הנגב, חוף אשקלון, אשכול, שדות נגב/מרחבים, רמת נגב, תל שבע, נווה מדבר, הערבה התיכונה ונחל שורק. מיתחו את השרירים ותתחילו להתכונן לאליפות מרכזי הצעירים הבאה!

דילוג לתוכן