fbpx

אב לשמונה מחצור שנתפס על חם משחית שלטי נשים בצפת הורחק מהעיר – שוחרר בתנאים מגבילים

תושב חצור בגיל ה-40 לחייו מהקהילה החסידית ביישוב שנתפס היום (שלישי) בבוקר על חם בצפת ע"י צוות השיטור העירוני בצפת כשהוא מנסה להסיר שלט חוצות בכניסה לצפת, ובו תמונתה של הזמרת יובל דיין, נחקר במשטרת צפת.

בתום החקירה, שוחרר האיש אב לשמונה בתנאים מגבילים, כמו כן הורחק מהעיר צפת לזמן בלתי מוגבל. צוות השיטור הצפתי עצר את הבחור כשבידיו ספריי שחור שככל הנראה נועד לריסוס השלט.
ראוי לציין כי בחודשים האחרונים הושחתו מספר פעמים שלטי חוצות עם תמונות נשים ברחבי העיר צפת כחלק מהפסטיבלים בעיר, ונראה כי גם הפעם זו הסיבה. לאורך כל התקופה העריכו בעיריית צפת כי מדובר בקיצונים שאינם תושבי צפת, וכעת לאחר תפיסתו של תושב חצור בעת ניסיון החבלה בשלטים, הערכה זו הופכת מבוססת יותר

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "בצפת חיים באחווה ושלום תושבים מכלל המגזרים- חילונים, דתיים, מסורתיים וחרדים, יהודים ושאינם יהודים. העיר נמצאת בתנופת התחדשות ופריחה תרבותית- בשבוע שעבר הופיעו בצפת עומר אדם, להקת שלוה, יובל דיין מירי מסיקה וכו' מחר יופיע כאן רותם כהן. במקביל מתקיימים עשרות אירועי בין הזמנים לציבור החרדי. לא נאפשר להפר את האיזון בעירנו".

השאר תגובה

דילוג לתוכן