fbpx

טעם המקום: מסעדת מרינדו – אין מקום לטעויות והליקר של מפגש היקב שווה לטעום

תפיסת העולם של מסעדת מרינדו בעין גב, היא בשר טרי על טהרת עדרי רמת הגולן. הכל תמיד טרי. מבחינתם הבשר הוא כל הסיפור. הוא האמונה והדת. הוא שבגללו כף רגלכם תגיע, הוא שבגללו אנחנו הגענו.

מרינדו

בסיומו של סוף שבוע מפנק על שפת כנרת, באירוח הכפרי של קיבוץ עין גב, אספנו ציוד, ילדים וחברים, חצינו את הכביש ותפסנו שולחן במרינדו. הגענו מלאי תשוקה לנתחי הבשר. המלצרית היעילה עד מאוד, דאגה קודם לילדים. שניצלים וצ'יפס, ספגטי בולונוז, שתייה. ככה הרווחנו שקט והתפננו לתפריט שהפגין עוצמה בשרית. אין חלק בפרה שלא מופיע בו. מפילה ועד המבורגר דרך פריים ריב ופורטר־האוס.

תמצאו גם ארוחת בשרים שמתאימה לזוגות או לרביעיית סועדים. לצד אלה יש את התוספות ואת מנות הילדים, טעמי עוף ואפילו צמחוני. התפריט הבשרני הוסיף מימד נוסף לתשוקה וכדי לא לעשות טעויות מיותרות, הלכנו על הבטוח והמוכר. אני מרק שעועית עם בשר, שהיה מושלם. היא קרפצ'יו פילה בקר, שנתן את האות לבאות. לא קשה לטעות בבשר. שניות מיותרות על האש, חיתוך לא מדויק של הנתח, תבלין לא במקום, ודי בקלות נהרסת כל הארוחה.

מרינדו 2

במרינדו, כך נראה, אין מקום לטעויות. שני נתחים הונחו על המחבט הלוהט. היא בחרה באנטריקוט אני הלכתי על הסינטה. לא רצינו שייגמר, במיוחד לא כשהילדים כבר עברו למתוקים והיו עסוקים בללקק שפתיים. מרינדו בעין גב היא בהחלט מקום משביע רצון. אם אתם בדרך לשם, סעו בבטחה. לא תצטערו.  מרינדו: מול הכניסה לקבוץ עין גב במזרח הכנרת.

שווה ביקור: מפגש היקב- ליקר עמיעד

שחר ריבר (שוקה)

תחת ידיו של שמביא עלינו את אין ספור היינות, הזנים, הטעמים, מכל המקומות והשנים. לצידם, גם ליקרים מפתיעים. בכלל, המקום מתמחה בייצור ליקרים ייחודיים מפירות, שוקולד ועוד. מומלץ המדור.

כתב וטעם – יורם עומר. יש לכם טעם מקומי? כתבו למייל [email protected]  ונגיע לטעום ולספר עליכם.

דילוג לתוכן