fbpx

חדש בבית חולים ליס שבאיכילוב: קורס הכנה ללידה לקהילה הלהט"בית

קורס הכנה ללידה המיועד לבני הקהילה הלה"טבית, יפתח לראשונה בבית חולים "ליס" שבאיכילוב. הקורס יתקיים באווירה אינטימית ותומכת לבני ובנות הקהילה בלבד, החל משבוע ה-30 להיריון ויכלול 2 מפגשים בני 4.5 שעות כל אחד.

צילום: ויקיפדיה.
צילום: ויקיפדיה.

הקורס יועבר על ידי מיילדת מוסמכת ויושם בו דגש מיוחד על ליווי ותמיכה בנשים וגברים שעוברות/ים את תהליך ההיריון, לידה והורות במסגרת משפחתית שאינה במבנה המסורתי. בקורס יחשפו המשתתפים/ות למידע רלוונטי כמו: ניהול אורח חיים תקין, תזונה, סימני לידה, טיפול בחדר לידה, התמודדות עם הכאב והקלת כאבים, לידה טבעית, התערבויות בלידה, יצירת הקשר הראשוני עם התינוק, החזרה הביתה ועוד והוא ילווה בסרטי וידאו ובתרגול.

בקורס יינתן דגש מיוחד לגידול ילד במשפחה שאינה במבנה המסורתי על שלל המורכבויות והסוגיות הייחודיות לקהילה ובאווירה חמה, נעימה, שיווניות ומחבקת. כמו כן, הוא יעניק גם הכנה ללידה ולהורות להומוסקסואלים המביאים ילד בהליך פונדקאות במדינה אחרת.  

הקורס הראשון יפתח ב-10.6.16 בהדרכת המיילדת עדי בן משה.

לדברי  פרופ' יריב יוגב, מנהל בית חולים ליס ליולדות ונשים: "אחוז בני ובנות הקהילה בתל אביב הוא הגבוה בישראל וכבית חולים ציבורי של העיר, ראינו לנכון להעניק טיפול  נכון ומותאם אישית לאוכלוסייה חשובה זו. הקורס הייחודי יהיה חלק בלתי נפרד ממגוון השירותים שבית החולים מעניק לאוכלוסיית האזור".

פרטים והרשמה במועדון "מאמי ליס": 03-6974787; 03-6973113
www.mamylis.org.il

דילוג לתוכן