fbpx

ממשיכים להתרחב בצומת כח – קומת משרדים בשלבי סיום

במתחם לשירותי דרך ובילוי בצומת כח  הפעיל מזה כ – 9 שנים יסיימו בקרוב את עבודת הבנייה של קומת המשרדים שהושכרו מראש. הקומה תהווה תוספת לתמהיל העסקים במתחם הבילוי כח המשתרע על כ-6 דונם מתוכם כ-1800 מ' בנוי חנויות מסחר ותחנת דלק של חברת פז, תחנת תדלוק גז וחנות שירות של חברת יילו.

345

 עוד נודע כי הנהלת צומת כח בראשותו של המנכ"ל , שלומי קישניובסקי , החליטה  לפני כשנתיים על תוספת קומת המשרדים מעל המתחם הפעיל מתוך ביקוש למקום המרכזי בלב הגליל. קומת המשרדים שנבנתה משתרעת על כ- 1000 מ' שחולקו ל 8 משרדים. כל המשרדים הושכרו מראש ויחלו לפעול בזמן הקרוב.  במתחם הבילוי ושירותי דרך צומת כח פועלים עסקים המאוישים על ידי בעלי עסקים בתחום המזון ובתי הקפה, הלבשה, תחנת דלק וחנות שירות, מגרש רכב של חברה ארצית, מכון שטיפת רכב ומרכז ספורט ורכיבה.

מנכ"ל צומת כח שלומי קישניובסקי אישר את הדיווח והוסיף כי הפתיחה המשוערת של קומת המשרדים תהיה בקרוב מאוד. כל המשרדים הושכרו לבעלי מקצועות חופשיים נחשבים בגליל והם ייהנו מנוף מדהים ומסביבת עבודה איכותית וברמה גבוהה . כמובן שקומת המשרדים תוסיף להכנסותיהם של יתר הדיירים במתחם כח ".

דילוג לתוכן