fbpx

כנס יזמים במרכזו טיפים וכלים לניהול עסק בגליל ייערך ביום חמישי בכפר בלום

מהם סיכויה של יזמות עסקית קטנה לשרוד ואף לצמוח באזור שלנו ?השאלה הזו ובעיקר תשובות עליה, יעמדו במרכזו של כנס "מפגש פסגה 2" ביוזמת "מרכז מעברים אצבע הגליל" שייערך בבוקר ביום חמישי  הקרוב במרכז קלור כפר בלום. בכנס אמורים להשתתף יותר ממאה יזמים מקיבוצי, מושבי וערי הגליל העליון. "מעברים" לעידוד היזמות והתעסוקה מייצגת ומלווה יותר מ-1000 עסקים קטנים בגליל.

זכויות וחקיקה לטובת עצמאים

שמרית עשור יפרח מנהלת מרכז מעברים אצבע הגליל מפרטת על תכני הכנס, אותו יפתחו ראשי המועצות האזורית גליל עליון ומבואות החרמון, גיורא זלץ ובני בן מובחר. תמשיך אותם ענבר בזק בהרצאה על אתגרי ניהול העסקים בפריפריה וההזדמנויות, וחבר הכנסת מיקי לוי, לשעבר סגן האוצר על פעילות חקיקה ומדיניות לעידוד ופיתוח תעסוקה ועסקים בפריפריה. החלק המרכזי יהיה מושבי-שיח בהשתתפות יזמים ומרצים על זכויות וחקיקה לעצמאים, ניהול יזמות, עידוד הרכש הגלילי, וטיפים להצלחה. 

3

ענת אבגי רכזת ליווי ופיתוח יזמות במעברים מזמינה יזמים להצטרף, ואומרת כי מטרת הכנס היא הטמעת הרעיון של "כלכלה מקומית מקיימת", התמודדות עם ניהול עסק בפריפריה וקבלת טיפים להצלחה, למידה על זכויות וחקיקה רלוונטיים לעצמאים, והגברת המודעות לעסקים המקומיים.

דילוג לתוכן