fbpx

מדריכי מרכז הנוער מקום בלב בחצור השתתפו בכנס המרכזי של ארגון OU שנערך בירושלים

כנס סיכום שנה של מדריכי מרכזי הנוער של ארגון OU ישראל, נערך במרכז הראשי של OU ישראל בירושלים המקיים הרצאות, טיולים ומשמש כמתנ"ס לאוכלוסייה האנגלוסקסית.

unnamed

הכנס נערך בהשתתפות של מעל ל-100 מדריכים מכ-22 מרכזים הפרושים ברשויות המקומיות השונות ברחבי הארץ, ובתוכם גם מדריכי מרכז הנוער מקום בלב בחצור. בארוע לקחו חלק מנהל האגף לתרבות תורנית במשרד החינוך איתיאל בר לוי ועודד הרוש אף הוא כנציג האגף, הסמנכ"ל הפדגוגי ברשת אמי"ת דני רהט, הרב עובדיה בן משה מישיבת מעלה אדומים והרב חיים ברוך ממכינת עצמונה, כאשר אשר קימלובסקי, המורה הידוע למנהיגות תנכ"ית העביר סדנת מנהיגות  למדריכים. במהלך הארוע ציין הרב ברוך כי  "כאשר ילד אומר שהוא מיואש ורוצה לעזוב את המסגרת שלו אז אני פשוט לא מאמין לו, לא קיים ילד שלא רוצה להצליח".

 סמנכ"ל OU ישראל חיים פלזנר מציין כי "צריך לחנך את הנער לנתינה ולא רק לקבלה. אנחנו נותנים לנער את המרכיבים- את הקטשופ, את הגבינה ואת הלחם אבל אנחנו מצפים ממנו שהוא זה שיכין את הטוסט, שהוא ייזום ויפעל, שהוא יבקש לתרום למען החברה ולא יחכה שהדברים ייעשו בשבילו."

מנכ"ל OU  ישראל הרב אבי ברמן ציין כי "מעורר השראה לראות את המדריכים שפרושים בכל רחבי הארץ ומקבלים על עצמם את התפקיד החשוב והמאתגר לחנך את הדור הבא. מרכזי הנוער שלOU פרושים בכל רחבי הארץ ותפקידם של המדריכים הוא לחנך את הנוער המתוק הזה, ובאמצעות תמיכה נכונה יוכל להגיע הכי רחוק שאפשר ולהוביל".

דילוג לתוכן