fbpx

בצפון 343 אלף תלמידים יוצאים לחופשת הקיץ – השר בנט: " אני מאחל לתלמידים חופשה נעימה" 

כמיליון וחצי תלמידי בתי הספר היסודיים וגני הילדים יחתמו מחר את שנת הלימודים, תשע"ז, ויפתחו באופן רשמי את חופשת הקיץ שלהם. יחד אתם יצאו לחופשת הקיץ כ- 130 עובדי הוראה, כאשר מתוכם כ- 17,000  גננות וגננים. יצויין, כי לפני עשרה ימים יצאו לחופשת הקיץ כ – 700 אלף תלמידי העל יסודי.

אורנה והשר 1

343 אלף תלמידים בצפון מתוכם 200 אלף תלמידי הגנים והיסודיים. מנהלת המחוז ,ד'ר אורנה שמחון מברכת , באיגרת מיוחדת ,  את רבבות תלמידי הגנים והיסודיים בצפון ומוריהם ,דוברי עברית וערבית ,המסיימים בסוף השבוע את שנה'ל התשע'ז ויוצאים לחופש הגדול ואיחלה להם חופשה חוייתית, מעצימה ,  נעימה ובטוחה וצבירת כוחות ואנרגיות לקראת שנה'ל תשע'ח.

3

שר החינוך, נפתלי בנט, ברך את התלמידות והתלמידים ואמר: " אני מאחל לכל אחת ואחד מכם חופשה נעימה, בטוחה ומשמעותית. נצלו את הקיץ לבילוי עם המשפחה ועם  החברים. צאו אל הים ולטיולים ברחבי הארץ, תהנו ממעיינות המים, מהנחלים ומהנופים הנפלאים של ארצנו. ולא לשכוח, בין לבין, לשלב גם קריאה של  ספרים. הקיץ יכול להוות בשבילכם הזדמנות טובה כדי להתפנות לפעילויות אלה, שלא פעם, המכשיר הנייד תופס את מקומם. קיץ מהנה, שמרו על עצמכם".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "עובדי הוראה יקרים, אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להוקיר את עבודתכם החינוכית הברוכה שנעשתה לאורך כל השנה. חופשת הקיץ תהווה בעבורכם הזדמנות לבילוי עם המשפחה ולעיסוק בתחומים מהנים אחרים. אני מאחל לכם חופשה נעימה. ואתם תלמידים יקרים, אני רוצה לאחל לכם חופשת קיץ מהנה ומלאה באתגרים מיוחדים. נצלו את הזמן לטובת פעילויות בתנועות נוער ולטובת תחביבים. השנה, פתחנו את בתי הספר של החופש הגדול גם לכם תלמידי כיתות ג'. יחד עם חבריכם מכיתות א ו- ב תהנו ממגוון רחב של פעילויות חינוכיות עשירות. אני מאחלת לכולכם חופשה מהנה ובטוחה".

דילוג לתוכן