fbpx

הסתיימה תקופה: עפרה בן הגיא, מנהלת השיווק המיתולוגית של מלון פסטורל כפר בלום – פורשת

עפרה בן הגיא, מנהלת השיווק והמכירות של מלון פסטורל בכפר בלום, הודיעה על החלטתה לפרוש מתפקידה לאחר כ- 12 שנים בתפקיד, ולצאת לגמלאות.

890

בן הגיא, בשנות ה- 70 לחייה, תושבת תל-אביב, אם לשלוש בנות ובן אחד וסבתא ל- 10 נכדים ונכדות. עפרה הביעה את רצונה להקדיש מעתה את זמנה למשפחתה, ילדיה ונכדיה.

דובי בנארי, מנכ"ל מלון פסטורל כפר בלום, הודה לעפרה על עבודתה המסורה: "זכינו ב- 12 שנים של עבודה משותפת ונפלאה, מלאה באתגרים, בעשייה ובהצלחות. עפרה היא מעמודי התווך של מלון פסטורל ואישה מיוחדת שאני אוהב, מעריך ומוקיר. עשייתה המבורכת תרמה רבות להצלחת המלון. אישיותה הייחודית של עפרה השפיעה על הסובבים אותה הן במלון והן בשוק. אנו מקנאים בילדיה ובנכדיה שזוכים בה כעת, ובטוחים שגם עפרה תשבע נחת ועונג מתפקידה החדש כאימא וכסבתא".

עפרה בן הגיא: "אחרי יותר מעשור אני מסיימת את עבודתי כמנהלת השיווק והמכירות של מלון פסטורל. באהבה ובהערכה אני חותמת תקופה מעניינת ומאתגרת, בה גם הלקוחות וגם צוות העובדים וההנהלה הפכו לחבריי הקרובים ורעיי למסע. אני מאחלת למלון ולצוות, ממנו אינני נפרדת, המשך הצלחה ושגשוג".

עפרה בן הגיא הגיעה למלון פסטורל בכפר בלום לאחר קריירה במלון נהר הירדן בטבריה ובמלונות עדן-אין וחוות הברון בזיכרון יעקב. במלון פסטורל היא הובילה מגמה אסטרטגית להחלפת קהלי מטרה. עם התפתחות המותג התרבותי מוזיקלי של המלון, פעלה עפרה בחכמה ובנמרצות להבאת קהלים סקרני תרבות המעוניינים בשהייה מלונאית רווית תכנים וריגוש. היא ידעה לעשות זאת בעדינות, בהדרגתיות ובנועם האופייניים רק לה. בן הגיא הבטיחה להנהלת המלון כי תפרוש מתפקידה רק לאחר מציאת מחליף/ה ראוי/ה.

דילוג לתוכן