fbpx

סגן שר השיכון בביקור בקצרין: "אני שמח לסייע להכפיל את מספר התושבים ביישוב"

סגן שר השיכון והבינוי, ז'קי לוי ערך בראשית השבוע סיור עבודה בקצרין והיה אורחו של דימי אפרצב ראש המועצה. לוי שמאז שנכנס לתפקידו הוא פועל ביחד עם שר השיכון והבינוי, יואב גלנט ליישם את החלטת הממשלה להעצמת קצרין. 

unnamed

סגן השר,לוי: "בביקורי בבירת הגולן קצרין, שמחתי לראות מועצה מקומית פורחת, צומחת, נקייה ומטופחת, אשר משנת 2013 ועד היום רושמת זינוק אדיר במגוון תחומים ובהם שיווק מגרשים, היתרי בניה, מקומות תעסוקה, פתיחת עסקים, מגרשים ששווקו לצרכי תעשייה וכמובן בעליה חדה של 32% במספר התושבים שמספרם עומד כעת על כ-8,300". 

6654

עוד אמר ח"כ לוי כי מטרת הסיור הייתה להירתם למשימות חשובות בנושאים רלוונטיים למשרד הבינוי והשיכון, שאותם רוצה ראש המועצה, אפרצב ליישם בכדי שיתנו מענה לצפי של כ- 17,000 תושבים שעתידים להתגורר בה עד לשנת 2027.

"זכיתי לסקירה מקיפה מצד גורמי המקצוע ונתתי את הבטחתי לראש המועצה וצוותו כי אני נרתם למשימה המחייבת – העצמת קצרין ומינופה בכדי שתמשיך להתפתח בקצב מרשים ובמגוון רחב של תחומים",אמר לוי שהוסיף: "ברצוני לשבח את עבודתו המרשימה של ראש המועצה, דימי אפרצב, אין ספק שהעמל הרב והיום יומי משתלם כשחוזים בפירות ההצלחה. המשיכו להאיר את קצרין. יישר כח". 

דילוג לתוכן