fbpx

המנהל זפרני בטקס לתלמידי השוחרות החדשים: "מדובר ביום מרגש המהווה תחנה מאוד משמעותית בחיי הילדים"

טקס חגיגי נערך ביום רביעי האחרון באתר ההנצחה לחללי חיל הקשר והתקשוב ביהוד לתלמידי השוחרות החדשים. השוחרים בהם תלמידי בית הספר הרב תחומי בצפת עמדו ביחד עם כלל בתי הספר בארץ בפרויקט השוחרות בטקס מרגש  והתחילו את שנת הלימודים החדשה בנוכחות קצין הקשר הראשי, תא"ל נתי כהן,הוריהם מוריהם ומנהלי בתי הספר.

65

באותו היום עברו התלמידים "יום חיול" שבסופו עמדו בגאווה והחלו את שנת הלימודים החדשה במסלול השוחרות של אגף התקשוב וההגנה בסייבר. מסלול השוחרות היוקרתי של האגף למעשה מלמד את התלמידים בבתי הספר את מקצוע החשמל והאלקטרוניקה ומייעד אותם לגיוס לאגף במגוון מקצועות טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר.

98

"מדובר ביום מרגש המהווה תחנה מאוד משמעותית בחיי הילדים. הם מבצעים מעבר מהיותם תלמידים לשוחרים בשלב יחסית מוקדם בחייהם. מדובר בחוויה מכוננת שמרגשת גם אותם, גם אותנו כצוות חינוכי וגם את הוריהם שמשתתפים במעמד זה", אמר מנהל בית הספר הרב תחומי בגין צפת, עופר זפרני, על טקס פתיחת השנה של מסלול השוחרות המתקיים גם בבית ספרו.

קצין הקשר הראשי, תא"ל נתי כהן, אמר בטקס: "אני בטוח שההשקעה שלכם היום תהיה לכם לזכות בעתיד, הן בשירותכם בצה״ל והן בהמשך הדרך. לכם אומר, בשמי ובשם מפקדי חיל הקשר והתקשוב, שאנו שמחים מאוד לקבל אתכם לחיק משפחתנו ומצפים לשלבכם במקומות הראויים לכם בצה"ל".

דילוג לתוכן