fbpx

שילוב מנצח: שיתוף פעולה של BRADEX עם חברת רנטקס הביא לפתיחת סניף קונספט בטבריה

BRADEX, מותג הריהוט ופריטי העיצוב בתחום האירוח והלייף סטייל ממשיך בהרחבת פעילותו . לאחרונה נחנך בטקס חגיגי בטבריה חנות קונספט חדישה, משותפת לחברת רנטקס.

גזירת הסרט מימין לשמאל : דודיק אזולאי,ברוך וייצמן,טל כוכב ואיגור בושקרוב.

BRADEX שמבססת את עצמה כמותג מוביל בתחום עיצוב הבית המציע ריהוט עכשווי לצד אקססוריז במחיר שווה לכל כיס, מגדילה כעת את הפריסה הארצית של חנויות הקונספט שלה גם ע"י שותפויות עסקיות כמו זו עם חברת רנטקס, החברה המובילה במכירת כל סוגי הטקסטיל ממגבות ועד למצעים מכל סוג ללקוחות עסקיים למוסדות ולשוק הפרטי.

במסגרת השותפות חברת רנטקס תהיה השלוחה הצפונית של BRADEX. החנות ממוקמת בכניסה למתחם ביג פוריה ומתפרשת על כ-  500 מ"ר ומאפשרת לקונים ליהנות מתצוגה מרשימה של הריהוט ופריטי העיצוב השונים.

חנות המפעל של רנטקס היא מרכז הטקסטיל הגדול ביותר באזור טבריה בה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי טקסטיל לבית כמו ורדינון , הום סטייל אמרלד ועוד. רנטקס המתמחה בשיווק מוצרים לשוק בתי המלון והצימרים מאפשרת גם ללקוחות פרטיים ליהנות ממגוון מוצרים איכותיים לצד מחירים אטרקטיביים

מוצרי הריהוט של ברדקס משתלבים כעת בהרמוניה עם מוצרי הטקסטיל ברנטקס ומאפשרים לרוכשים ליהנות ממגוון מוצרים לבית במקום אחד עם מבחר ענק. עבור  BRADEX זוהי חנות הדגל השלישית בארץ כאשר לרשת חנויות בישראל, צרפת, גרמניה, רוסיה ואוקראינה.
פריסה רחבה זו מאפשרת לחברה לייעל את רכישותיה אצל הספקים ולהוזיל עבור הלקוחות, את המחירים.

דילוג לתוכן