"אח שלנו הוא גיבור ואנחנו גאים בו " שיפור במצבו של נתן אבני החייל מצפת שנטרל את המחבל בכרמיאל

חל שיפור במצבו של החייל הגיבור, נתן אבני מצפת שנפצע מדקירות לפני חמישה ימים בפיגוע בקניון "חוצות כרמיאל". כזכור בפיגוע מת מפצעיו נרצח גיבור ישראל סמל אלכסנדר (סשה) יקימינסקי בן ה-19 מנהריה. בקור רוח עז כשהוא פצוע הצליח אבני לנטרל בירי את המחבל מהכפר נחף.

צילומים: באדיבות המשפחה.

אבני בן ה-20 הובהל למרכז הרפואי לגליל בנהריה עם פצעי דקירה שם הצליחו הרופאים במחלקה לטיפול נמרץ כללי לייצב את מצבו. בני משפחתו המודאגים הגיעו אף הם למרכז הרפואי ולהיות לצדו. אבני הועבר למחלקה הקדיולוגית ולשם החלו להגיע לביקור חבריו. גם הדוד המפורסם, השחקן אקי אבני הגיע למקום ושמע מהחברים והסובבים את התנהלותו האמיצה של החייל בעת הפיגוע. אקי הוא אחיו של יעקב אבני שעד לפני מספר שנים ניהל בצפת את סניף "מאיר פנים" רשת חלוקת מזון לנזקקים. אל בית החולים הגיעו במהרה אמו של החייל, סיגל שרה, האב יעקב (קובי) ובת זוגו נעמי. כל הנוכחים התפללו להחלמתו המהירה של הגיבור. גם האחים: מאיר, נחמן, נדב ועטרה הצטרפו אף הם לאיחולי ההחלמה. סיפור גבורתו המרגש של נתן הגיעה עד ללשכתו של ראש עיריית צפת, יוסי קקון. ראש העיר מלווה במנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופסור, מסעוד ברהם ביקר את החייל במחלקה בה הוא מאושפז.

" נתן סיפר לי את פרטי האירוע ואיך תפקד בקור רוח מדהים שהציל את חיים של בני אדם רבים מידיו של אותו רוצח שפל. אמרתי לנתן שכל תושבי צפת גאים בו, תומכים בו ומתפללים להחלמתו המהירה". אמר קקון שהוסיף: "תתפללו גם אתם לרפואת נתן שמעון בן סיגל בתוך שאר החיילים הפצועים וחולי עם ישראל".

נתן מחכה להחלמתו השלמה ולחזור אל החברים בשריון בחטיבה 188. במשפחתו לא מופתעים מהנחישות שלו לחזור ולהמשיך להגן על המדינה עד לניצחון. "אח שלנו הוא גיבור ואנחנו במשפחה גאים בו", סיפר לכתבנו, האח נחמן.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן