אלימות במשחק כדורגל: שחקן נוער ממרום הגליל הובהל לבית החולים "זיו" לאחר שהותקף בברוטאליות

את ניצחון הליגה הראשון שלהם העונה בליגת הנוער על הפועל חורפיש (2:5) לא יישכחו שחקני הפועל מרום הגליל זמן רב. דקות לפני סיום המשחק בין מרום הגליל המארחת להפועל חורפיש שנערך אתמול (חמישי) לאור זרקורים באצטדיון העירוני בצפת, הותקף בצורה קשה, שחקן הקבוצה, אביעד שמקה.

צילום: מאיר ינקו.

מייד לאחר שכבש שמקה את השער החמישי בדקה ה -94 כשהקבוצה הביתית ביתרון מבטיח של 2:5, התלהמו הרוחות במגרש. שמקה הותקף בברוטאליות ע"י שחקן חורפיש ורק לאחר שנרגעו הרוחות הועבר לחדר המיון במרכז הרפואי "זיו" בצפת כשהוא סובל מחבלות קשות ומחתך עמוק בידו שככל הנראה נגרם מחפץ חד. במקביל לטיפול הרפואי, הנהלת הקבוצה זימנה משטרה שגבתה עדות. בכוונת הקבוצה והמשטרה לפנות לאחראים על האצטדיון העירוני בצפת על מנת לפענח את חומר הצילום של המצלמות המרושתות באצטדיון ולנסות לאתר את הפוגע.

בהנהלת הפועל מרום הגליל זועמים על התנהלות השופט במגרש שלטענתם התעלם מהאירועים החריגים במגרש והיה מקום להפסיק את המשחק לא במועד החוקי על מנת להביא את האורחים להעמדה לדין בועדת המשמעת. "אני מגנה אלימות וקורא להתאחדות לכדורגל להחמיר עם קבוצות שמתנהגות באלימות", אמר לכתבנו, גיא ארביב, מנהל אגף הספורט במרום הגליל. אגב, אביעד שמקה שחקנה המותקף של מרום הגליל, הוא אחיו של אושרי שמקה שחקנה של הפועל צפת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן