fbpx

בחירות בצפת: שלום אלבז הכריז על התמודדות על ראשות העיר – "אני מגיע לתקן ולשנות מתוך אהבה"

שלום אלבז הוא המתמודד הראשון שקורא תיגר על שוקי אוחנה בהתמודדות על ראשות העיר צפת בבחירות שיתקיימו בעוד 8 חודשים.

אלבז איש תקשורת מצפת ומי שהיה איש אמונו של אוחנה בחלקו הראשון של הקדנציה העלה פוסט בדף הפייסבוק שלו על הצהרתו להתמודד על ראשות העיר צפת: "תושבים יקרים, אני נרגש לבשר לכם כי החלטתי לצעוד לעבר משימת חיי-ולהתמודד על ראשות עיריית צפת. כמי שנולד וגדל בעיר צפת, בניתי את ביתי והרחבתי את משפחתי בעיר זו, אני מגיע לתקן ולשנות מתוך אהבה עצומה לעיר האהובה שלנו", כתב אלבז שהוסיף: "יש לי חלום- לראות את הילדים של כולנו גדלים ומתחנכים בעיר איכותית ולא מחכים לרגע שיוכלו לעזוב אותה! לראות את כל אלו שעוזבים את העיר שלנו יום יום כבר שנים רבות, חוזרים לכאן מחצור הגלילית, ראש פינה, קריית שמונה, כרמיאל, נהרייה, טבריה, מחניים וכו'. במשך שנים צפת דועכת והולכת אחורה בכל התחומים".

עוד כתב אלבז: "החזון שלי, הוא לשנות את המצב עם הניסיון הרב שצברתי בעבודתי בעשור האחרון לצד ראשי ערים מצליחים בכל רחבי הארץ, היכרות עם העיר צפת ועיריית צפת ומתוך אהבה גדולה לעיר שלנו. לצד בניית תוכניות עבודה לקידום העיר צפת עליהם אני עמל בימים אלו, אבנה צוות מקצועי שיצעיד את העיר קדימה באמצעות אנשי צפת ואוהבי צפת.
אעסוק באופן אישי בכל מנועי הצמיחה שחייבים להניע בעיר, אקדם בנייה מאסיבית לרבות התחדשות עירונית ופתרונות דיור לזוגות צעירים, אחזק את המסחר, נביא לעיר מקומות תעסוקה איכותיים ועתידניים, נחייה את התיירות ונדאג לחינוך איכותי ואמיתי למען עתיד ילדנו. — הגיע זמן צפת, הצטרפו אלי!".

השאר תגובה

דילוג לתוכן