הסרת שיער מהגוף: מהי השיטה הטובה ביותר עבורכם?

גילוח, מכשיר אפילציה, שעווה או הסרת שיער בלייזר – מהי השיטה הטובה לכם? נשים וגברים רבים בוחרים להסיר את שיער הגוף, כך שאתם לא לבד. כדי שתוכלו להחליט מהי השיטה הטובה ביותר עבורכם כדי ליהנות מעור יפה וחלק, בואו להכיר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה!

האפשרות המהירה: גילוח

לעומת הסרת שיער בשעווה או בלייזר, הסרת שיער באמצעות גילוח מציעה את השיטה הפשוטה ביותר להסרת שיער גוף שתוכלו לעשות בעצמכם, בבית, במהירות ובחינם. הגילוח מתאים להסרת שיער בכול אזור בגוף. 

אפשר להשתמש בסכין גילוח ידני, ופשוט לעבור לאורך קווי המתאר של הגוף, נגד כיוון צמיחת השיער. אם תבחרו להשתמש במכונת גילוח חשמלית תוכלו להשיג גילוח נוח יותר ולהפחית את הסיכון להיחתך בזמן השימוש בסכין גילוח. יש מכונות עם ראשי גילוח קפיציים שיכולים להתאים באופן מושלם לקווי מתאר הגוף, ולהציע לכם גילוח חלק למשעי.

יתרונות: מכונת הגילוח החשמלית מציעה למשתמשים גילוח מהיר ולעור, גילוח עדין יותר.

חסרונות: השיער יחזור ויצמח במהירות. לדוגמה, שיער באזור בית השחי גדל בממוצע ב-0.3 מ״מ ביום.

מכשיר אפילציה להסרת שיער: בלי בלגן ועמידות לאורך זמן

השימוש במכשיר אפילציה חשמלי להסרת שיער פחות נוח ממכונת הגילוח, עם זאת הוא מאפשר לכם ליהנות מעור חלק משיער למשך זמן ממושך ביותר. במכשיר זה ניתן להסיר שיער מכול אזור בגוף. מכשיר האפילציה כולל בתוכו דיסקים קרמיים ייחודיים, שמסוגלים להסיר גם את השערות העדינות יותר. ויש מכשירים מודרניים שמאפשרים להסיר שיער ללא משיכת העור, מה שאומר שהטיפול פחות כואב.

לאחר הטיפול, העור יישאר חלק משיער במשך כשבועיים-שלושה, כך שבין טיפול לטיפול, הזיפים יצוצו רק לזמן קצר. יתכן שמכשיר האפילציה יקר יותר ממכונת הגילוח, אבל זו השקעה שווה להסרת שיער בבית עם תוצאות ממושכות יחסית.

יתרונות: תוכלו ליהנות משבועיים עד שלושה שבועות של עור חלק לחלוטין.

חסרונות: שיטה זו פחות נוחה ויותר יקרה מהגילוח.

הסרת שיער בשעווה

שעווה היא אחת השיטות המוכרות יותר להסרת שיער. עם זאת, אם אתם רוצים להתנסות בהסרת שיער בשעווה, אתם אמורים להיות מסוגלים לשאת בכאב הכרוך בטיפול.

שיטת השעווה כרוכה בדרך כלל במריחת שעווה על פני העור. ברגע שהשעווה מתגבשת, מושכים אותה מהעור בתנועה אחת, ותוך כדי כך נמרטות השערות באזור, מהשורש. טיפול זה יכול להתבצע גם בבית, אבל יהיה לכם נוח יותר לקבל טיפול מקצועי במכון יופי. לאחר הסרת השיער בשעווה, השיער יתחיל לצמוח בחזרה לאחר כשבועיים עד שלושה שבועות.

בדרך כלל ניתן להסיר את השיער בשעווה בכול אזורי הגוף, אבל באזור הביקיני הכאב כנראה יהיה חריף יותר. הודות למבחר גדול של מוצרי שעווה קרה וחמה, קל יחסית לבצע את הטיפול גם בבית. אבל האם הכאב שווה את זה? ובכן זה תלוי בכם.

יתרונות: עור חלק ונקי משיער למשך שבועיים עד שלושה שבועות.

חסרונות: ההליך כואב, ואם בוחרים לעבור את הטיפול במכון יופי, אז הוא גם יקר למדי.

הסרת שיער בלייזר – הטיפול הפופולרי במכון היופי

טיפול בלייזר הוא אפשרות אמינה אבל יקרה. הסרת שיער מכול אזור בגוף בלייזר, אפשרית רק לבעלי שיער בגוון כהה. זאת משום שקרני הלייזר מסוגלות לפגוע ביעילות בזקיקים של שיער כהה, אבל הן לא יעילות לשיער בהיר, כי הן לא מסוגלות להזיק לזקיקים של שיער בגוון בהיר.

יתרונות: תוצאות נמשכות לאורך זמן.

חסרונות: אפשרות יקרה שעלולה גם לגרות את העור.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן