במשטרה נערכים להפרות סדר של ערביי הגליל – כ-70 נעצרו בחשד לידוי אבנים והצתות

בצל ההסלמה בדרום ומטחי רקטות בלתי פוסקים מרצועת עזה, ביישובים רבים ברחבי הארץ פרצו במהלך הימים אחרונים הפגנות אלימות של ערבי ישראל שבמהלכן התעמתו מאות מפירי סדר עם המשטרה וכוחות הביטחון.

במהלך הפרעות בלוד תושב העיר ירה למוות בצעיר ערבי בן 25 שלקח חלק בהפגנה, ושני צעירים נוספים נפצעו מהירי באורח בינוני., מה שהוביל לתסיסה אצל ערבי ישראל גם ביישובים מעורבים. במשטרת ישראל במחוז הצפוני נערכים להמשך הפרות הסדר בגליל ונערכים להפרעות וחסימות כבישים גם במוקדים אחרים. תחנות המשטרה של המחוז תוגברו בכוח נוסף. בשעות האחרונות במחוז צפון נאבקתמשטרת ישראל בעשרות הפרות סדר בכפרים הערביים ביניהם ירי זיקוקים, הצתות צמיגים ידוי אבנים וחסימת כבישים. כוחות משטרה רבים פעלו בכל הזירות פתחו כבישים ושמרו על חיי אדם. 67 חשודים בהצתות וידוי אבנים נעצרו והבוקר יובאו לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. כמו כן וצפויים מעצרים נוספים.

המפכ"ל יעקב שבתאי, הנחה על תגבור מיידי ומשמעותי של המערכים המבצעיים של משטרת ישראל בכל רחבי הארץ, בדגש על מערכי הסיור והבט"ש. עוד הנחה המפכ"ל להגביר את הנוכחות המשטרתית ברחובות, כאשר המטרה המרכזית היא לתת מענה ושירות לאזרחים בעת הצורך, לסייע לאזרחים להישמע להנחיות פיקוד העורף ולהציל חיים.כמו כן, הוחלט על תגבור מוקדי 100, מוקדי החירום של משטרת ישראל, ומוקד 110, מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן