חוסר מזל בצפת: פציעות לפני כפר סבא – מוותרים על ברחל הארגנטינאי שחלה בקורונה

דווקא לקראת השבוע המשמעותי ביותר של קבוצת מ.ס. צפת – הקבוצה נתקלה במספר בעיות שעשויות להשפיע על ההמשך.

ניסיונות להכשיר את לוין ואוחנון למשחק מול כפר סבא.

ביום ראשון הקרוב (20:30) תארח צפת את הטוענת לעלייה, הפועל כפר סבא, לה מאזן מושלם. כפר סבא ששמטה עלייה לליגה הלאומית על חשבון הפועל עכו בגלל אפקט הקורונה תגיע לצפת כשהיא יודעת מראש שבליגה בה יש עולה אחת באופן אוטומטי מהמקום הראשון עקב ביטול משחקי הפליאוף היא תלחם ראש בראש מול צפת. קבוצתו של שלום (פופי) חדד תגיע למשחק עם חששות גדולים כשהיא יודעת שאסור לה להפסיד משחק נוסף ברצף. במחזור האחרון שמטה צפת ניצחון במשחק חוץ בגן נר מול הפועל גלבוע ברוש. צפת הוליכה ברוב שלבי המשחק ושמטה את היתרון סמוך למועד סיום המשחק שהסתיים, 77:77 מה שהביא את הקבוצות ל-5 דקות הארכה. המקומיים קלעו נקודה יותר וניצחו את צפת 85:86.

חוסר המזל של צפת התאפיין לא רק בפציעתו של אלי שיפטון במהלך המשחק, אלא גם בפציעתם של אלון לוין ואליהב אוחנון. כעת בצפת מנסים להכשיר את השלושה למשחק כשכל הנראה אחד מהשחקנים ייצטרך להעדר מול כפר סבא. במידה ואליאב אוחנון שבלט במחזורי הפתיחה ייעדר מהמשחק, הנטל על האחריות תיפול על הלאומי השני של הקבוצה, רון סבג. בנוסף לצרות שיש למאמן חדד, נשקלת האפשרות להבאת שחקן חיזוק ברמות הגבוהות על חשבונו של הארגנטינאי חוואן ברחל שחזר לעיר מולדתו בארגנטינה עקב מחלת אמו בקרונה, מחלה שפגעה גם בו לאחר שהשתבר שהוא נמצא חיובי. ברחל המצוין היה אמור להיות משחקני המפתח של צפת והעדרותו פגעה בקבוצה.

שלושה ימים לאחר המשחק מול כפר סבא תצא צפת למשחק נוסף מול בית"ר כפר יונה המדורגת לה כעת יש מאזן דומה לצפת – הפסד וניצחון. למעשה המשחק הוא השלמה למחזור הפתיחה של הליגה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן