3 הטרנדים בעולם התכשיטים שכבשו את כולנו

זירת התכשיטים הדינאמית מתחדשת ללא הרף במגוון מסחרר של עיצובים וכמו בלבוש – כך גם בתכשיטים. טרנדים באים והולכים, אבל יש מגמות שנשארות למשך זמן לשדרוג הלוק בכל עונה ובכל תקופה.

אספנו 3 להיטים שהחלו כטרנד ונראה שהם כאן כדי להישאר. הנה הכרות עם הטרנד וכיצד אפשר ליהנות ממנו בדרך האטרקטיבית ביותר:

מקום טוב באמצע – טבעות האמצע שולטות

בין כל הטבעות יש את טבעות האצבע שמכונות גם טבעות זיכרון אותן עונדים בחלק העליון של האצבע או באמצע הדרך ובאצבע האמצעית.

הסטייל החל בכלל בימי הביניים ובשנים האחרונות טבעת אמצע עשתה קאמבק בגרסאות חדשות והפה לסוג של טבעת הצהרתית המוצעת בשלל סגנונות, צורות וגדלים מציפוי זהב או כסף סטרלינג. אפשר לסדר את הטבעות האצבע בקונספטים שונים כמו טבעות בשורה או טבעות בווריאציות שונות שכל אצבע תהיה בסגנון אחר או אם מדובר בשילוב בין 3 טבעות על אצבע אחת שידברו בשפה דומה או להפך – כל טבעת תהיה בשיק אחר.

בין הסגנונות הנפוצים של טבעות אצבע אפשר לציין טבעות בשיק וינטאג', מינימליסטיות בדמות טבעות אולטרה דקות או בהשראה עתיקה וכן טבעות צינור. שימו לב שהטבעת במידה הנכונה שלא תהיה הדוקה מדי אך גם לא רופפת שמא תחליק מהאצבע.

השקיעו במיוחד בחומר – כסף סטרלינג וציפוי זהב שנחשבים לעמידים ומחמיאים בעל ברק וניצוץ שמוסיפים קסם להופעה כובשת. ברוב המקרים שימו לב שבגלל שעונדים את טבעת האמצע באמצע הדרך באצבע ובין טבעות אחרות כדאי לבחור דגם יותר עדין וקלאסי וקליל שלא יעמיס על מראה היד וגם על התנועה. 

האותיות מככבות – יופייה של שרשרת אותיות

אין כמו לענוד שרשרת פרסונאלית עם טביעת חותם אישית בין אם חריטה או – שרשראות אות. אחד הטרנדים האהובים שכל אחת שמחה תמיד לקבל מתנה או לרכוש לעצמה ובכל גיל היא שרשרת אות ומתאימה לגברים ולנשים כאחד. היופי בשרשראות עם אותיות הוא שאפשר לבחור איזו אות תמקד את תשומת הלב ותמשוך את העין המתבוננת.

תוכלו להיחשף למגוון וריאציות של שרשראות מסוגננות הנושאות אותיות באנגלית ולבחור את האות המבוקשת בין אם זו האות הראשונה של השם הפרטי או של שם המשפחה או שם של האהוב או האהובה, אמא, ילד ועוד.

השרשראות עשויות מכסף סטרלינג איכותי מסוג 925 המשקף טוהר של 92.5% כסף טהור ומגיעות באורכים עד 55 ס"מ כולל אופציה להארכה בעוד 3 ס"מ באמצעות שרשרת הארכה ותליון ברוחב 1.5ס"מ ואורכו 1.5 ס"מ עמיד במים וללא ניקל. אהבה ממבט ראשון!

תלוי בכם – הקסם של צמידי התליונים

אין כמו צמידים לחבוק את פרקי הכף היד ולהוסיף סטייל מנצח. צמידים מופיעים בשלל ווריאציות ודוגמאות ולא מפסיקים להתחדש ואחד הטרנדים הבולטים בסצנת הצמידים היא נוכחותן העוצמתית של צמידי תליונים. אלה הם צמידים המגיעים עם קישוטים בדמות תליונים בשלל מוטיבים ואלמנטים.

התליונים מוסיפים טוויסט וטאץ' מיוחד לכל צמיד. צמידי תליונים משגעים בשלל עיצובים, ביניהם: תליוני פנינים בלוק אסימטרי, תליוני פנינים קלאסיות ואלגנטיות קטנות, תליוני פנינה הנתלים על צמידי חוליות, כדורונים או גורמט.

ניתן לראות גם צמידים מעוטרים בתליונים במראה של לבבות וכוכבים ועוד דגמים המשתנים לפי צו האופנה. אל תתפשרו על צמידים מכסף סטרלינג 952 איכותי ועמיד במים נטול ניקל ובדקו כמובן את המידות על מנת להחליט האם תעדיפו צמיד הדוק או צמיד משוחרר ובאיזה אורך וכדומה.

אמצו את הטרנדים המובילים בתכשיטים כראות עיניכן ותיהנו מלוק מסנוור ועדכני.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן