זה לא חדש שאנחנו אומת סטארט-אפ, אך מה שלא כולם מספרים לנו הוא שמאחורי כל יוניקורן ישנן חברות רבות שלא צולחות את השנים הראשונות. ישנן סיבות רבות לכך כשאחת מהן היא עולם התוכן של החברה. כן, היום ברור שהתוכן מנצח וכשמדובר על חברה צעירה, היא חייבת שירותי כתיבת תוכן באנגלית שמתמחים בתחום, מבינים את הקהל יעד ושהכותבים שלה הם הכי נייטיב ספיקרס.
כל סטארט-אפ מייצר תוכן. מתכתובות פנימיות, מצגות משקיעים, ניוזלטרים ללקוחות פוטנציאליים ועד בלוגים וקייס סטאדי. כל אלה צריכים להיות מנוהלים בצורה חכמה כיוון שהלקוחות היום יודעים לזהות תוכן טוב ומצפים לעולם תוכן עשיר ומרגש. כל מילה חשובה וכאשר הצוות שעומד לרשות הסטארט-אפ יודע את העבודה התוצאות מגיעות.
בעולם של AI: מי צריך כותבי תוכן באנגלית?
בואו לא נתעלם מהשאלה שעולה הכי הרבה בחודשים האחרונים. בעולם של AI האם חברות סטארט-אפ בכלל זקוקות לשירותי תוכן באנגלית? אז אי אפשר להתעלם מהיכולות של התוכנות, שחלקן חינמיות לחלוטין ואין כל ספק שאפשר לייצר הרבה יותר תוכן בפחות זמן ובעלויות נמוכות. אבל… התפקיד של החברה הוא ליצור עולם תוכן שלם. לא רק מאמרים גנריים והודעות שדומות לאחרות, אלא להקפיד על מיתוג, הגדרת המסרים וכמובן, לוודא שכל אלה מתבצעים באנגלית מושלמת.
כותבי תוכן באנגלית שעובדים עבור החברה במיקור חוץ ומכירים היטב את עולם החדשנות יכולים להיות לעזר רב. הם יכולים לתת מענה לשלל משימות, מכתיבת פוסט בלינקדאין ועד מאמר קייס סטאדי מעמיק שיביא לקוחות רציניים. הכותבים מנתחים יחד עם האחראי בחברה את קהל היעד, מבינים את הקשיים הנוכחיים שלו, את הרצונות שלו ובונים יחדיו מסרים מדויקים.
מעבר לכל אלה, הכותבים מהווים מחלקה במיקור חוץ כשאין יחסי עובד-מעביד ואין צורך להעסיק מישהו שיבצע את הכתיבה עצמה. יש מי שדואג, בהיקף של מספר שעות בחודש או בתשלום לפי עבודה יחידה, לכך שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר ובדיוק בזמן הנחוץ. החברה עצמה יכולה לצמצם עלויות, לקבל תוצאות יוצאות דופן ולדעת כי הכתיבה נעשתה באנגלית מצוינת.
מהבנת קהל היעד ועד התוצר הסופי: הנה מה שעובר על כל יחידת תוכן
כל תוכן באשר הוא חייב לייצג את החברה ולשם כך יש לעבור הליך מדויק שיוביל לתוצאות שיעניקו לסטארט-אפ ראש שקט:
הגדרת הקהל
בשלב הראשון יש להגדיר את הקהל, להבין מהי הדרך הנכונה לפנות אליו, מה יהיה סגנון השפה ובמילים אחרות, להגדיר את שפת המוצר. יכול להיות שלסטארט-אפ כבר יש בקשות ודרישות והוא כבר עבר תהליך אפיון אך אם לא, זה זמן מעולה לעשות זאת כשהתוצרים ישמשו לא רק לכתיבה באנגלית עכשיו אלא גם בעתיד.
יצירת אסטרטגיה
כדאי מאד לייצר אסטרטגיה של כתיבת תוכן שיווק באנגלית. להגדיר את המשימות השונות, להבין מהם היעדים ולדעת להעריך אם הם הושגו או לא. הסטארט-אפ יכול לשבת עם חברת התוכן ולקבוע אסטרטגיה ארוכת טווח שתשמש אותו חודשים קדימה והחברה פשוט תדאג שהעבודה תתבצע על ידי כותב או כותבת התוכן הטובים ביותר.
בחירת כותרות מושכות
כל משימת כתיבת תוכן באנגלית היא משימה חשובה. אין זה משנה האם מדובר במצגת משקיעים שאמורה לשמור על הסטארט-אפ בחיים או אם מדובר על פוסט ללינקדאין. כל מילה חשובה והמשימה הראשונה תהיה ליצור את הכותרות הראשיות, הסלוגנים והנקודות שיגרמו לקוראים לרצות להמשיך ולהכיר את הסטארט-אפ יותר.
כתיבה והגהה
ברגע שהמשימה ברורה אפשר להתחיל בכתיבה. כמה זמן זה ייקח? כמה שצריך אך לרוב הרבה יותר מהר מכפי שרגילים בישראל. כשחברת תוכן באנגלית עובדת עם סטארט-אפים היא מבינה את החשיבות של המהירות, האיכות והדיוק של העבודה. בסיום כל משימת כתיבה מתבצעת עוד עבודת הגהה וזאת כחלק מאבטחת האיכות.
התקדמות עם הפרויקט
רוב חברות הסטארט-אפ זקוקות לכתיבת תוכן באנגלית כל הזמן. לאחר שישנו אישור על התוכן הראשוני אפשר לקדם את הפרויקט כך שהפיתוח לעולם לא יעצור. בבחירת החברה הנכונה תוכלו לא רק ליהנות מכתיבה מעולה אלא זמינות גבוהה, הבנה של עולם התוכן שלכם ועבודה בקצב שאתם תקבעו. חברת A-Z Content מעמידה לרשותכם כותבים קנדיים מנוסים, מנהלת תוכן דוברת עברית ועבודה מקצוענית בכל משימה. לפרטים, צרו קשר.