לראשונה שיתוף פעולה בין צפת לק"ש בכדורגל- המועדון של שירצקי יעניק מעטפת מקצועית לפיתוח התחום בצפת

לאחר שנים רבות שלא השכילו בצפת לעשות שיתופי פעולה עם השכנה הצפונית קרית שמונה והעדיפו את המותג של מכבי חיפה שפעל יותר במסחריות ולא בלבביות, מצאו בצפת את הדרך לשיתוף פעולה עם קרית שמונה.

הזמן הכי מאים לשיתוף פעולה: אלבז, שנפר, קקון ואדרי. צילום: עירית צפת.

קרית שמונה שבימים אלה מתמודדת עם מציאות קשה מהאויב שמעבר לגבול ולא מכבר חגגה את שובה לליגת העל של איתוראן קרית שמונה מה שהמתיק במעט את הגלולה מצאה לנכון לשתף פעולה עם צפת. קרית שמונה תשתף לראשונה עם צפת פעולה בהקמת מחלקת נוער ובית ספר לכדורגל, כך סוכם בין אנשי מועדון קריית שמונה מנכ"ל המועדון יוסי אדרי ודובר העירייה המיתולוגי, דורון שנפר המכהן כמנהל מחלקת הנוער דורון שנפר לראש עיריית צפת יוסי קקון ומחזיק תיק הספורט, חבר המועצה שלום אלבז.

על פי ההסכם בין הצדדים, קריית שמונה תעניק מעטפת מקצועית לפיתוח תחום הכדורגל בצפת. במסגרת זו, יום בית ספר לכדורגל, גדול ומקצועי לילדים כאשר מנהל מקצועי מקריית שמונה ילווה את הפעילות ותוכניות האימונים לאורך כל העונה. כמו כן, 2 קבוצות ממחלקת הנוער של קריית שמונה המשחקות בליגות הבכירות בישראל, יעתיקו את פעילותם לצפת ויאפשרו לשחקנים מוכשרים מצפת להצטרף למסגרות מקצועיות מתקדמות. לצד פעילות זו, יקיימו בצפת יימי מבחנים לצרוף ילדים ונערים במגוון גילאים למחלקת הנוער שתוקם בצפת וגם היא תזכה לליווי מקצועי ומעטפת מקריית שמונה. מטרת שיתוף הפעולה הינה לטפח את שחקני הכדורגל הצעירים, להעניק להם מסגרת מקצועית, חינוכית-ספורטיבית רצינית, ולאפשר להם להתקדם ולשחק ברמות הגבוהות ביותר.

ראש עיריית צפת יוסי קקון ברך על המהלך ואמר: "הבטחנו לייצג את כלל המגזרים וכך אנחנו עושים. הספורט חשוב לעיר ולציבור ויחד עם קריית שמונה נשיב את הכדורגל לקדמת הבמה לצד ענפים נוספים שלקידומם אנחנו פועלים בדיוק כמו כאן- בשקט, במקצועיות וביסודיות".

מחזיק תיק הספורט חבר מועצת העיר שלום אלבז אמר: "המטרה היא לא להביא לילדים חולצה של קבוצה מליגת העל ולסיים שם את שיתוף הפעולה. יהיו פה צוותים מקצועיים שילוו אותנו, שחקנים מוכשרים יוכלו למצות את הכישרון והפוטנציאל בליגות בכירות בגילאים הצעירים ואולי אף בקבוצה הבוגרת של קריית שמונה, יהיו פה שחקני ליגת העל לתמוך וללוות את הילדים, צוות מקצועי ומעטפת כפי שלא הייתה מעולם בצפת. אני מודה לחבריי מקריית שמונה- יו"ר המועדון איזי שירצקי, מנכ"ל המועדון יוסי אדרי ומנהל מחלקת הנוער דורון שנפר שנרתמו והתגייסו בצורה מרשימה ורחבה על מנת להשיב את הכדורגל לצפת. זו סנונית ראשונה, ברגע שנבנה דור המשך נקים גם קבוצת בוגרים בצפת".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן