מהפך בצפת – רוב הסגל מהעונה החולפת הוחלף: סבג ואוחנון ממשיכים – זקס וגבע הצטרפו והרכש המפתיע מהגליל העליון

העידן שלאחר עזיבת הצוות המקצועי בצפת שלום (פופי) חדד ועוזרו שי קדוש החל. המאמן החדש, ליאור קרת עד לא מכבר עוזר מאמן בליגת העל אצל נס ציונה מחזיקת גביע היורוקאפ סיכם עם מספר שחקנים לקראת עונת המשחקים הקרובה שאמורה להתחיל בחודש אוקטובר הקרוב.

זקס וגבע סיכמו בצפת.

קרת קיבל מהנהלת ההעמותה את ברכת הדרך לבנות סגל איכותי ועשוי להיות מספיק טוב להעפיל בתום העונה לליגה לאומית. שניים מהכוכבים היותר בולטים בעונה הקרובה, הלאומיים לשעבר, רון סבג ואליהב אוחנון ימשיכו לאחר שסיכמו את המשך העסקתם עם חברת מועצת העיר ומחזיקה בתיק הספורט, ויקי אלקבץ. דביר אוחנה עשוי אף הוא להמשיך עונה נוספת. עד כה סוכמו התנאים של שני שחקני רכש כשהבולט הוא, רם זקס בן 23 עד לאחרונה שחקנה של הפועל גלבוע ברוש מהליגה הארצית. לפני כשנתיים הצטיין בהפועל מעלות בליגה הארצית עם כרטיס כפול בנהריה בליגת העל לגברים. בשנה האחרונה בגלבוע היה אחד מהשחקנים היציבים בקבוצה. הוא משחק בעמדות סמול פורוורד ופאוור פורוורד.

איתי גבע הצעיר (20 – 185) עליו מעידים בקבוצה כשחקן מוכשר המשחק בעמדת הרכז. בעונה האחרונה נטל חלק ב-12 משחקים בלאומית במכבי רעננה. לפני כשנתיים היה שותף לעלייה של נבחרת הנוער של ישראל לדרג א'. בצפת ממשיכים במסע הרכש והכוונה לבנות את רוב הסגל עד תחילת האימונים באמצע אוגוסט. אור שוורץ כדורסלנה של הפועל צפת המיתולוגית שהיה שותף לעלייה ההיסטורית של הקבוצה לליגה הראשונה מצטרף לצוות המקצועי וסוגר מעגל עם צפת. שוורץ מאמן כושר למשחקי כדור ומומחה בפיתוח יכולות גופניות לספור שעובד עם מספר קבוצות כולל העולה החדשה לליגת העל הפועל גליל עליון.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן