מרוץ השליחים החברתי הראשון עבר דרך צפת והוקדש למען קידום הבריאות בגליל

את סיום מרוץ השליחים החברתי מאילת ועד קריית שמונה שיזמה חברת החשמל וקטע ממסלולו חלף היום (שני) ברחובות צפת עשו המארגנים והמשתתפים בטקס חגיגי של הדלקת נרות בפקולטה לרפואה.  

צילומים: יוסי וייס – חברת החשמל.

הנר השביעי של חנוכה הוקדש למען קידום הבריאות בגליל והוא החל בהזנקה ובמקצה ריצה אותו הובילו המרכז הרפואי זיו בצפת ובראשו מנהל בית החולים דר' סלמאן זרקא, והסתיים במקצה ריצה שהוביל אילן שוחט, ראש העיר צפת יחד עם עובדי העירייה וסטודנטים לרפואה מהפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי בצפת.

דר' סלמאן זרקא,מנהל המרכז הרפואי "זיו" ועובדי בית החולים.

אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל שהשתתף בטקס הדלקת הנרות: "חברת החשמל פועלת במהלך כל השנה לקידום ערכים של קידום שוויון חברתי, פריפריה (חברתית וגיאוגרפית) ומרכז, בכל חלקי החברה הישראלית. חג החנוכה הוא הזדמנות עבורנו להביא את האור למקומות הזקוקים לכך. חג אורים שמח לכל בית ישראל".

אילן שוחט, ראש העיר צפת: "עובדי חברת החשמל, לחמו בצפת בחורף 2013 כדי שיהיה לנו חשמל , ומאז אני נענה לכל פנייה שלהם. נושא הרפואה הוא משמעותי אצלנו בעיר, אנו גאים להיות עיר מקדמת בריאות ולכן גם אני שייך לקבוצת ריצה. נתנו דוגמא אישית ורצנו 12 ק"מ מגובה 400 לגובה 1,200 מטר, מעין זיתים עד מצודת בירייה. בזכות המטרה החשובה למענה רצנו, היו לנו הרבה כוחות והגענו בשלום עד לפיסגה. אני מברך על היוזמה ובטוח שנתראה גם בשנה הבאה".

אורן הלמן, סמנכ"ל חברת החשמל, דוד וקנין, מנהל אזור כרמיאל ואילן שוחט, ראש העיר צפת.

מיקו צרפתי יו"ר ארגון עובדי חברת החשמל: "עובדי חברת החשמל, רואים חשיבות רבה בתרומה לקהילה ופועלים כל השנה על מנת לעזור ולסייע לאלו שזקוקים לכך. חג החנוכה הינו חג האור ועובדי חברת החשמל העומלים יומם וליל במשך כל השנה, אם זה בחמסין או בסערה על מנת להבטיח שבכל בית בישראל תמיד יידלק האור וכך ימשיכו לעשות גם בעתיד. חג אורים שמח". ארגון העובדים של חברת החשמל תרם לסטודנטים בפקולטה מכונת אספרסו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן