נחנך מרכז הרפואי זיו – סניף כרמיאל: בשלב הראשוני – מרפאת מיילדות ומרפאה אונקולוגית

במעמד ראשי השלטון המקומי באשכול בית הכרם, מנהלי המחלקות, הנהלת המרכז הרפואי זיו ומנהל המרכז – פרופ' סלמאן זרקא נחנך היום (שני ) בכרמיאל במוקד טרם בעיר שלוחה של זיו צפת.

צילומים: המרכז הרפואי זיו

בכך המרכז הרפואי זיו צפת מרחיב את שירותיו בכרמיאל, ומנגיש חלק מהשירותים המצוינים הקיימים בקמפוס העיקרי של זיו בעיר צפת. השירותים יופעלו בשלב ראשון בשני תחומים: אונקולוגי ומיילדותי. שירותים אלה מצטרפים לשירותים נוספים שכבר פועלים בקהילה במקומות אחרים כמו פסיכיאטריה ועוד. בהמשך מתוכננים לזיו בכרמיאל להצטרף שירותים בתחומים נוספים. דווקא בימים מורכבים אלו, וכחלק מהחזון של זיו לקידום שירותי הבריאות בצפון ומתן מענה מקצועי איכותי ושלם לכלל התושבים בצפון, הוחלט על פתיחת השירותים של מומחי המרכז הרפואי זיו, גם בכרמיאל. השירות ניתן ברחוב היוצרים 15, כרמיאל (בתוך מוקד בטרם).

השירות האונקולוגי בכרמיאל

פרופ' זידאן ג'מאל הוא מומחה בעל שם עולמי וניסיון רב בתחום האונקולוגי, ומכהן כמנהל המערך לרפואת הסרטן, במרכז הרפואי זיו בצפת. פרופ' זידאן יקבל מטופלים אונקולוגים מכרמיאל והסביבה במרפאה בכרמיאל, בימי שלישי בין השעות 15:00-08:00 ויקדם את האבחון, הטיפול והמעקב עבור כל מטופל. חשוב לדעת, כי חולים במחלת הסרטן, זכאים לבחור היכן לקבל את הטיפול, וזאת ללא תלות בשייכות של קופת החולים.
בזיו צפת וכעת גם בזיו כרמיאל השירות מיועד לכל מבוטחי קופות החולים. ניתן להזמין תור כבר כעת, בטל. 077-3631810 או במייל [email protected]

שירות מעקב אישי לקראת לידה בכרמיאל

השירות יינתן על ידי צוות האחיות המיילדות המנוסות שלנו בזיו וכולל ביצוע בדיקת אולטרסאונד ובדיקות תקופתיות נוספות.מענה טלפוני בטל. 077-3631903/4 שעות הקבלה בימים א, ג, ה בין השעות 22:00-16:00. מנהל המרכז – פרופ' סלמאן זרקא: "המרכז הרפואי זיו נמצא בתנופת צמיחה ופיתוח ופועל כל העת לקידום שירותי רפואה איכותיים וזמינים לכל הצפון. היום אנחנו שמחים להנגיש את השירותים המצוינים של זיו גם לתושבי כרמיאל והסביבה ע"י הצוות המומחה והמצוין שלנו ובשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות באזור וארגון טרם".

ראש העיר כרמיאל ויו"ר אשכול בית הכרם, משה קונינסקי : ״זהו יום חג מבחינתנו – כשבית החולים מנגיש את השירותים שלו קרוב ללקוחות, תושבי העיר וכל האיזור. זה דורש יצירתיות וחדשנות, ואני מודה לפרופ׳ זרקא, מנהל בית החולים, על קבלת ההחלטה הזו- בשמי ובשם כל ראשי הרשויות באיזור״.

ד"ר גבריאל פולאק, סמנכ"ל הפיתוח האסטרטגי בטרם מדגיש כי "בעוד רוחות המלחמה מנשבות בצפון, המרכז הרפואי זיו בצפת פותח שירותי מעקב אונקולוגיים ומיילדותיים במתחם מוקד טרם-רפואה דחופה בכרמיאל, על מנת לאפשר לתושבי הצפון מענה קרוב לבית. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של טרם עם בית חולים ממשלתי״.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן