מה נכון יותר? נעליים יפות או נעליים נוחות?

אנחנו חיים בעידן פשוט מדהים. היום, כבר לא צריך לצאת מהבית, להוציא את האוטו, לחפש חניה ולשלם עליה, רק כדי למצוא את הנעל המושלמת. הרי שהיום, אפשר פשוט להזמין נעליים אונליין. כאשר אנחנו מדברים על נעליים, אנחנו מדברים על הרבה יותר מאשר משהו שאפשר ללכת עליו, אנחנו מדברים על מוצר אופנתי לכל דבר ועניין, כזה שיכול להשפיע על כל הלוק, ברגע אחד. במאמר הבא ניתן לכם כמה רעיונות בנוגע לבחירה נכונה בזוג הנעליים המושלם, זה שלא תפסיקו 'לחרוש עליו', שוב ושוב. בואו נתחיל עכשיו. 

איך אדע מה מידת הנעליים שלי 

לפני הכל, כאשר מזמינים נעליים אונליין, אנחנו מאמינים כי הכלל החשוב ביותר זה לבחור נעל שתהיה לכם נוחה. למה? משום שבסופו של דבר, אם הנעל לא תהיה נוחה באמת, הרי שכמעט ולא תלכו איתה אם בכלל. כמובן, לכל אחת יש את נעל העקב ההיא שהיא שומרת לאירועים ולכל גבר יש את הנעל הזו שרק איתה הוא יוצא לדייט. אבל בנינו, תמיד עדיף ללכת על הצד הבטוח ולבחור נעל נוחה, כזו שבאמת תשמש אתכם בעתיד. אגב, המשפט המוכר, 'את תמיד יפה כשנוח לך', הוא אמיתי לגמרי. מי שמרגישה בנוח עם הנעליים שלה, תהיה חיונית יותר ושמחה יותר, במילים אחרות, היא תיראה הרבה יותר טוב. את זה אנחנו אומרים כבדרך אגב. 

עכשיו, נחזור לענייננו. בשביל שהנעל תהיה נוחה, אנחנו צריכים לבחור את הנעל במידה הנכונה. קחו פשוט סרט מדידה פשוט ומדדו את אורך הרגל ואת רוחבה של הרגל. משום שנעליים שונות מגיעות בעיצובים שונים, הרי שלעיתים, מידת הנעליים תשתנה מנעל אחת לאחרת. לכן, תמיד כדאי להסתכל באתר ולראות, בהתאם לנתונים שלכם, מה המידה שלכם בדגם הנעל הספציפית. כך תזמינו נעליים אונליין בלי להצטער על בחירה לא מוצלחת על בסיס מידע שגוי. 

איך לבחור נעל שתתאים לי ולמבנה הגוף שלי 

כאמור, נעליים, הן פריט אופנתי לכל דבר. כמו במקרה של פרטי לבוש אחרים, הרי שלא כל פריט מתאים לכל אחת ולא כל חולצה או מכנס, יתאים לכל אחד. אז איך בוחרים נכון נעליים? יש לנו כמה טיפים עבורכם ועבורכן: 

  1. לנמוכות מבנינו, לכו על נעל עם שפיץ: נעל עם שפיץ יוצרת תחושה של אורך, מה שלמעשה כמו 'מחטב את הרגל'. אם את רוצה ליצור אשליה של בחורה טיפה יותר גבוהה, גם בלי עקב, באמצעות שפיץ מחודד, תגיעי לתוצאה הזו. אגב, במקרה של נשים גבוהות ההמלצה תהיה לבחור דווקא בנעליים עם סיומת עגולה, בדיוק מהסיבה הזו. 
  2. לבחור נעליים לפי המכנסיים: נעליים מתאימות או לא מתאימות, זה מאוד תלוי במכנסיים אותם תבחרו ללבוש. יש מין מחשבה כזו, כאילו צבע הנעליים צריך להתאים לחולצה או לתיק, מדובר על טעות חמורה. נעל צריכה בראש ובראשונה להמשיך את הקו של הרגליים, כדי ליצור תחושה של הרמוניה. אגב, כמובן, שימו לב ובחרו נעל בגזרה נמוכה או גבוהה, על פי הסיומת של המכנס. 
  3. זו לא בושה לחזור ללבוש את אותו הפריט: כל אחת ואחד, צריכים כמה זוגות נעליים בצבעים נטרליים, כמו שחור, לבן, חום וכיוצא באלו, כדי לכסות על האפשרויות השונות. האמינו לנו, הכי כיף זה להזמין נעליים אונליין ופשוט ללבוש אותן כל הזמן. 

קדימה, למה אתם מחכים? זה הזמן להתפנק

נעליים תומכות ביציבה שלכם, מוסיפות עוד טעם ללוק ופשוט, עוזרות לכם ולכן להרגיש טוב בעור שלכם. עכשיו זה הזמן לרכוש נעליים אונליין, באיכות נהדרת ובמחירים משתלמים במיוחד באתר החדש של רשת אליטל –  https://elital.co.il/


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן