עומר אל על:"לצפת יש את הכלים להעפיל ללאומית – מצטער על האירוע החריג עם השופט – שילמתי מחיר כבד"

כשצפת צירפה לפני מספר שבועות את הרכז עומר אל על (28 – 1.80), רבים הרימו את הגבה על התעוזה של צפת כקבוצה הנאבקת על העלייה הלאומית לצרף שחקן שלא שיחק כמעט סיבוב שלם.

"אני חייב תודה ענקית לאסף". צילום: מ.ס. צפת.

אל על ספג לפני תחילת העונה בהיותו שחקן מכבי קרית מוצקין עונש כבד בועדת המשמעת של האיגוד עקב התנהגות בלתי ספורטיבית. אל על הורחק ל-12 משחקים עקב האירועים ממשחק אימון מול הפועל מגידו באמצע אוקטובר האחרון. לפי כתב האישום של ועדת המשמעת באיגוד הכדורסל – שופט משחק האימון רווה שרף נאלץ לעזוב את האולם במוצקין בליווי שוטרים לאחר שספג מאל על קללות ואיומים שהוא יעשה בו שפטים. אל על שחקן כשרוני שהיה מבוקש לפני תחילת העונה ולפני האירוע במוצקין ע"י מספר קבוצות – התלהב לקבל מאסף רוטנשטיין מאמן צפת הצעה להצטרף לצפת על מנת לסייע לה להעפיל ללאומית. אל על מאמין ביכולתו לסייע לצפת לאור ניסיונו הרב. הוא שיחק בהפועל עפולה, מגדל העמק , עירוני רמת גן, אליצור אשקלון, אליצור רמלה והוד השרון. בניצחון הגדול של צפת מול מגידו במחזור האחרון שזה היה משחקו השישי מאז החל לשחק בצפת הצטיין עם 32 נקודות (שיא קריירה אישי בארצית) עבור צפת זה היה ניצחון חשוב על מגידו בקיבוץ משמר העמק – אולם שלא היטיב עם צפת שנים רבות. 

"האירוע החריג עם השופט – פגע בי תדמיתית ומקצועית ושילמתי מחיר כבד". צילום: מ.ס. צפת.

 צפת שברה את המנחוס מל מגידו – הופתעתם מהקלות בניצחון?

אומנם המשחק נגמר בהפרש יחסית גבוה אבל קל זה לא היה , הוצאנו לפועל את התוכנית משחק שלנו, אסף המאמן הכין אותנו ואנחנו ביצענו על המגרש וזה העבודה שלנו.  אני שמח שנראינו טוב והצגנו כדורסל שוטף.

 היית מצוין במשחק מול מגידו – אתה מרוצה מהיכולת שלך? 

אני בעיקר מרוצה שהקבוצה הראתה עליונות ברוב שלבי המשחק.  אני נכנס לכושר משבוע לשבוע בכל זאת לא שיחקתי כמעט 5 חודשים. אני שמח שאני במועדון כמו צפת- בריא, מפרגן, תומך ונותן לי את המקום להתבטא במגרש ולהביא את היכולות שלי.  נכון נגד מגידו היה לי משחק שהרגשתי מעולה ועשיתי מספרים יפים, השותפים שלי לקבוצה באמת פירגנו והיו חלק משמעותי מההופעה הזאת

 על האירוע החריג במוצקין אתה מצטער?

כמובן שאני מצטער על מה שהיה, זה פגע בי תדמיתית ומקצועית ושילמתי מחיר כבד.  אבל זה מאחוריי, התנדבתי בבית חולים ה״עמק״ במחלקת ילדים בעפולה באותה תקופה שלא שיחקתי וזה ללא ספק מילא אותי לעשות משהו קטן וטוב לילדים חולים.  אני אדם מאמין וברוך השם אני נמצא במקום הרבה יותר בריא ומתאים לי עכשיו, אז ככה שהכל יצא לטובה בסוף.

 המאמן רוטנשטיין האמין בך וצירף אותך למרות שלא שיחקת כמעט סיבוב שלם?

לפני הכל אני חייב תודה ענקית לאסף, הוא לקח אותי והאמין בי בתקופה קשה שעברתי, גם כשהיו כמה תגובות לא נעימות על המהלך הזה.  הוא נותן לי המון חופש וביטחון להביא את הנסיון והיכולות שלי למגרש וזה בדיוק המאמן שאני צריך. עם אסף חוויתי לראשונה לפני שנתיים עליית ליגה ומשם שמרנו על קשר.  יש לנו מטרה אחת ביחד והיא ברורה לכולם- להחזיר את צפת לקדמת הבמה.

 עד כמה חסרונו של אוחנון מורגש?

אליאב אוחנון הוא חבר הכי קרוב שלי גם מחוץ למגרש, כמעט 15 שנים של חברות קרובה ואמיתית עוד מימי האקדמיה בוינגייט שהיינו בה יחד.כמובן שמורגש החיסרון שלו בכל זאת מדובר באחד השחקנים הטובים בליגה הזאת והקפטן שלנו, אליאב הוא הדבק שלנו על המגרש ובחדר ההלבשה.  אני מאחל לו ולכולנו שנהיה בריאים תמיד ושיחזור כמה שיותר מהר למגרש, כולנו מחכים ומצפים לו.

 לצפת יש את הכלים להעפיל ללאומית?

חד משמעית כן! יש לנו קבוצה כשרונית והרבה שחקנים עם נסיון במעמדים של עליית ליגה. אנחנו מתגבשים לקבוצה שאנחנו רוצים להיות ממשחק למשחק, עדיין אנחנו לא בשיא שלנו אבל אני מרגיש שאנחנו בדרך לשם. צפת מוכנה לליגה הלאומית מכל הבחינות, הן בצד המקצועי והן במעטפת והתמיכה שאנחנו מקבלים מהעיר והצוות הניהולי.

 את היריבה הקרובה מוצקין, אתה מכיר – מה צפוי לנו?

צפוי משחק לא קל כמו כל משחק בליגה הזאת, מוצקין קבוצה טובה עם כמה שחקנים בכירים בליגה הזאת. מצד שני משחק בית שלנו עם הקהל המדהים שמגיע ודוחף אותנו תמיד, אנחנו קבוצה קשוחה ובצפת אף פעם לא קל לקבוצה היריבה לשחק.  נעשה אימונים טובים ונגיע מוכנים למשחק בתקווה לסיים אותו בניצחון ולהמשיך להסתכל קדימה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן