צפת בעתירה נגד איגוד הכדורסל: " תחזירו את הפליאוף לליגה"

בקבוצת מ.ס. דניאל צפת עדיין לא נרגעו מהחלטת איגוד הכדורסל לבטל את הפליאוף לעליה ללאומית. ההחלטה שגובשה באיגוד בתקופת שיא מחלת הקורונה בהתנגדות רוב קבוצות הליגה, היה לאפשר עלייה רק למי שמסיים במקום הראשון.

בעתירה שהגישה הקבוצה באמצעות משרד ע"וד רועי דניאל והעתק ממנו הועבר לקבוצות הליגה היא דורשת מאיגוד הכדורסל לקיים דיון דחוף בנושא. בעתירה טוענת צפת : "מאחר והפלייאוף בוטל בשל התחלואה הקשה, אין שום סיבה שהפלייאוף לא יתקיים כשהחיים חוזרים למסלולם בכלל ובספורט בפרט. כפי שתקראו בעתירה- ליגה ארצית בכדורסל זו הליגה היחידה בישראל שבוטלו משחקי הפלייאוף!. עוד כותב עו"ד, דניאל "לא כותב לכם כדי לפתוח את זה פה לדיון אלא לאור החלטת ביניים של השופט- לבדוק אם ישנן קבוצות שעלולות להפגע מהחלטה לקיים את הפלייאוף ושרוצות להצטרף כמשיבות. אני קורא גם לקבוצות שחושבות שצריך לקיים את הפלייאוף להצטרף אלינו כמבקשים. מי שרוצה להצטרף (כמבקש או כמשיב) שיפנה עוד היום לעורך הדין שלנו במייל. [email protected]".

לפי מתווה האיגוד הקבוצות  ישחקו עד סוף חודש יוני. יהיה מדרג מעל אחוזי הצלחה –  בחלק עליון במידה ומספר המשחקים שונה וכמות ההפסדים שווה יהיה מאזן פנימי בין הקבוצות. במידה ומספר המשחקים לא יהיה שווה, בין שתי הקבוצות עם אותן נקודות, הרי כמו בעונה שעברה ייקבע הדירוג לפי אחוזי ההצלחה של ניצחונות, מתוך כמות המשחקים ותהיינה עליות וירידות כמתוכנן בתקן עליות וירידות, המופיע בספר המשחקים. בעיריית צפת שוקלים כעת ללכת בעקבות קבוצות נוספות מהליגה שהגישו עתירה כנגד האיגוד. בעירייה פנו לעורך דין המתמחה בתחום. "השקענו כסף רב ולא ייתכן שבמהלך העונה הסדירה יבטלו את הפליאוף", אומרים בעירייה וקוראים לאיגוד להחזיר את הפליאוף לליגה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן