קקון במסר מרגיע: "מתחייב לגייס את התקציב הנדרש שהספורט לא ייפגע" – הרכז גיא דורון סיכם בצפת

לאחר חוסר וודאות שנמשכה מספר ימים – בקבוצת מ.ס. דניאל צפת נושמים לרווחה. ראש העיר צפת השוהה בחופשה בחו"ל שוחח טלפונית עם מחזיק תיק הספורט, חבר מועצת העיר שלום אלבז ונתן לו שוב את ברכת הדרך להמשיך בתוכניות הספורט של צפת לקראת העונה הקרובה.

כזכור לפני כ- 10 ימים כינס ראש העיר קקון את חברי המועצה והעלה בפניהם את מצבה הכספי הרעוע של העירייה וסוגיות נוספות. קקון  סיפר לנוכחים בהם גם אלבז כי נדרש קיצוץ בתקציב בדגש על הספורט והקליטה בעיר. לטענת מקורבים לאלבז מדובר בקיצוץ שהתבקש לפי דרישתו של החשב המלווה. כאמור קקון שיגר מסר מרגיע לאלבז בשיחת הטלפון בין השניים. מקורב להנהלת הכדורסל סיפר כי השיחה בין השניים הייתה טובה. עוד לטענת אותו מקורב – קקון התחייב להילחם להשארת הספורט בעיר בלי לפגוע בו ולדאוג לתקציב במידה ומשרד הפנים לא יקבל את ההסבר ובכל זאת ידרוש לקצץ את התקציב מהספורט.

מייד לאחר צפירת ההרגעה של קקון לאנשי צפת, המשיכו בהכנות לקראת פתיחת האימונים. הקבוצה סיכמה עם הרכז הצעיר גיא דורון (21 – 1.87) על הצטרפותו. דורון מבית היוצר של מחלקת הנוער של הפועל תל אביב סומן כאחד משחקני העתיד של ישראל. נבחר מספר פעמים בחמישייה המובילה בליגת העל לנוער. שיחק בהפועל רמת גן / מכבי שהם וא.ס.א אשקלון. בעונה החולפת רשם עונה מוצלחת בנחל שורק מהליגה הארצית עמה הגיע עד לחצי הגמר. בצפת ממתין לו יונתן זלאיט עמו שיחק בנחל שורק.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן