צ'ק ליסט ארגון חתונה

חתונה 

הזוגיות היא רצון עז של רוב האנשים ולכן כאשר יש זוגיות מוצלחת ומחליטים למסד אותה נערכים להפיק את החתונה היפה ביותר בתבל. זוגות רבים מקדישים זמן רב לאורך חודשים להיערכות לקראת החתונה הקרבה והם מטפלים בהרבה מאד נושאים הן קטנים והן גדולים כדי שהחתונה תהיה לא פחות ממושלמת. השלב הראשון הוא חיפוש הלוקיישן המתאים ביותר אולם גדול, גן אירועים מדהים ביופיו מקום ייחודי בטבע, או בכל מקום יוצא דופן אחר. לאחר קביעת המועד של החתונה המרגשת, יוצרים צ'ק ליסט ארגון חתונה כדי לא לפספס אף מטלה.

בשנים האחרונות אחת ההחלטות של בני הזוג היא להזמין הסעות לחתונה עבור האורחים. זה קורה כאשר החתן והכלה גרים במקומות מרוחקים זה מזה והחתונה נערכת סמוך ליישוב של אחד מהם. כתוצאה מכך לבני המשפחה והחברים של הצד השני, תהיה נסיעה ארוכה בחשיכה ובאזורים שרבים מהם אינם מכירים. כדי להקל על האורחים וליצור מצב שבו כולם יגיעו לחתונה, בני הזוג מתאמים הסעה באוטובוס עבור המוזמנים. השיטה הנוחה היא שנהג האוטובוס ממתין לאורחים ביום החתונה בשעה ספציפית שנקבעה במיקום מרכזי בעיר כמו בחניה של קניון או של בתי קולנוע, כל המשתתפים מגיעים לשם, מחנים את הרכבים שלהם ועולים לאוטובוס. נוח מאד לכולם שהנהג מסיע אותם בבטיחות מרבית וגם מחזיר אותם בתום האירוע. זהו פתרון מעולה גם עבור החברים שאוהבים לשתות אלכוהול וכך הם לא נוהגים בדרך חזרה. 

חתונה בגן אירועים 

אחד היתרונות של חתונה בגן אירועים הוא שמדובר במקום רחב ידיים עם מדשאות מרהיבות ולכן אפשר לעצב את כל המרחב. זוגות רבים שוכרים מעצב אירועים בעל מעוף ועל פי טעמם האישי וההמלצות של המעצב, הם מחליטים על הקונספט שייחד את האירוע. כך הם דואגים לפרחים ריחניים שממוקמים כבר בכניסה למתחם, זרים זהים מחוברים לבדי השיפון שמהווים את החופה וגם זרים קטנים בתוך אגרטלים במרכזי השולחנות.

ביגוד לאירוע החשוב בחיים 

יש כלות שמגיל ילדות מפנטזות את הנראות שלהן בערב החתונה ואיך תראה השמלה שלהן ויש כלות אחרות שקשה להן להחליט מהו הסגנון המתאים ביותר עבורן. הפתרון הקל היום הוא לראות את אלפי הדגמים הקיימים ברשת האינטרנט המשויכים למעצבי שמלות כלה ולבחור כך את הדגם שנראה הנכון ביותר כיוון שהוא מחמיא לגופה של הכלה ומעניק לה הופעה אצילית כיאה לכלה. 

רוב הגברים רוכשים חליפות יפהפיות בגוונים כמו שחור, כחול, אפור או גוונים אחרים, חליפה מבד פשתן או מבדים איכותיים אחרים. מתלבטים בין פפיון לעניבה ובסופו של התהליך מרוצים שנושא נוסף מרשימת הצ'ק ליסט הסתיים. 

רשימות של משימות 

לבני הזוג יש משימות נוספות כמו לקבל החלטה על התפריט בערב זה. הם מגיעים לערב טעימות במקום האירוע, טועמים כמה וכמה אופציות ומחליטים בסופו של דבר על התפריט המושלם שבו כל אחד מהאורחים ימצא מוצרים שאהובים עליו. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן