שר הבטחון: "זהו אינטרס של כולנו שגם בצפון ובדרום יחיו אנשים בביטחון, בבריאות, בפרנסה ובכבוד"

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ ניצל את ביקורו באמצע השבוע באצבע הגליל במסגרת הענקת תעודות הערכה לגופים אזרחיים שהשתתפו במערכה ארוכת השנים ברצועת הבטחון כדי להשתתף בכנס "כחול לבן צפון" שהתקיים במלון כפר גלעדי בגליל העליון. הכנס הינו הכנס הראשון בסדרת כנסים אחרי הקורונה ואחרי מערכות הבחירות, שמטרתו לחזור ולפגוש שוב, פנים מול פנים, את הציבור הרחב ברחבי הארץ.

צילום: משרד הבטחון.

בכנס אליו הגיעו מאות משתתפים מרחבי האיזור, השתתפו גם נציגי כחול לבן בצפון, ח"כ יעל רון בן משה (געתון) וח"כ מופיד מרעי (חורפיש) ודיברו גם נציגי האיזור – ראש המועצה האיזורית גליל עליון גיורא זלץ וראש המועצה האיזורית מבואות חרמון בני בן מובחר. עוד השתתפו: ראש המועצה האזורית ויו״ר פורום קו עימות משה דוידוביץ, ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ, ראש מועצה מקומית כפר ורדים אייל שמואלי וראש מועצה אזורית גליל עליון לשעבר אהרון ולנסי.

השר בירך על הקמת ממשלת השינוי והחלפתו של נתניהו וסיפר על האתגרים שעוד צפויים: "אין ספק שהממשלה שהוקמה תהיה ממשלה של הסכמות רחבות ושל פשרות, יש בה מפלגות רבות שהתכנסו על מנת להביא לשינוי אמיתי בהנהגת המדינה ובעבודה עבור האזרחים".שר הביטחון גם התייחס לזירות הביטחוניות בצפון והבטיח שצה"ל מוכן לכל התחזיות שעלולות לקרות ונמצא בכוננות מתמדת כך שלא כדאי לנסראללה לבדוק אותנו.

שר הביטחון הדגיש את המחויבות העמוקה למרחב הכפרי ולחקלאות, שלו עצמו ושל כחול לבן בכלל, וזאת על אף הוויתור על תיק החקלאות שנעשה מתוך הצורך בפשרות למען הקמת הממשלה. עוד התייחס לאתגרים ולהזדמנויות בצפון ואמר: "אנחנו פועלים כל העת כדי להשמיע את גם את קולם של מי שאיננו תושב "גדרה-חדרה". הבטחתי וקיימתי ויש לנו בכחול לבן שני נציגים צפוניים, יעל ומופיד, נציגי ציבור עם ניסיון רב ברשויות המקומיות, פתחנו בצפון שני מרכזי חוסן אחרי שנים שהיו סגורים ואנחנו עובדים בימים אלו גם על יצירת פתרון קבוע להטבות המס ליישובי קו העימות. זהו אינטרס של כולנו שגם בצפון ובדרום יחיו אנשים בביטחון, בבריאות, בפרנסה ובכבוד, ואנחנו כנציגי הציבור תפקידנו לדאוג לכל אלו עבור כל אחד מאזרחי ישראל לא משנה היכן כתובת המגורים שלו".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן