איך לתכנן חופשה משפחתית בצפון?

תכנון חופשה משפחתית מהנה בצפון הוא תהליך מרגש שכולם מצפים לו. אך כדי שהחופשה תהיה מוצלחת יש לתכנן אותה היטב. מומלץ לצאת לחופשה משפחתית בעונת הקיץ, אך בכל הנוגע לצפון הירוק, כל עונה מתאימה ובלבד שמביאים בחשבון את תנאי מזג האוויר ונערכים כראוי. מתכננים את החופשה המשפחתית הבאה שלכם בצפון? כך תעשו את זה נכון. 

1. הגדירו תקציב לחופשה

תקציב זה מאסט בתהליך תכנון חופשה, והדבר הראשון שיש לעשות כשמתחילים לתכנן. החליטו מראש כמה כסף תוציאו על חופשה בצפון שכוללת נסיעות ארוכות, לינה, מסעדות ואטרקציות. כדי לקבוע תקציב מדויק תוכלו לחפש מידע במרשתת על עלויות לינה בצפון, על עלויות ביקור באתרים ולהזמין אטרקציות מראש כדי לחסוך כסף. תוכלו גם לעיין בתפריטים של המסעדות המובילות ולהעריך כמה תעלה לכם ארוחה משפחתית. לאחר שתגדירו תקציב תוכלו להמשיך הלאה לבחירת היעד.  

2. בחרו יעד לחופשה

נכון, אתם נוסעים לצפון, אבל לאן בדיוק? בחרו יעד עם אטרקציות כיפיות ומוקדי בילוי שמתאימים לכולכם. זה יכול להיות יעד שעדיין לא ביקרתם בו או יעד שכבר ביקרתם בו והתאהבתם. איך תבחרו יעד? חשבו על הדברים שאתם אוהבים לעשות יחד כמשפחה, וחפשו אתרים מתאימים שיענו על הקריטריונים שלכם. אם אתם אוהבים לינת שטח, בררו אילו שמורות טבע פעילות בצפון ומאפשרות לינת שטח למשפחות. אם אתם אוהבים נופש כפרי, חפשו צימרים בקיבוץ אורטל וקבלו מתחם נופש מפנק ברמה גבוהה. 

3. הזמינו מקומות לינה

לאחר שהגדרתם תקציב לחופשה המשפחתית בצפון וקבעתם יעד, תוכלו להזמין מקומות לינה שמתאימים לצרכים שלכם. אז אילו מתקני נופש יתאימו לכם? האם תעדיפו ללון בבית מלון? האם תרצו ללון במתחם צימרים? או אולי תרצו ללון באוהל על האדמה? האזור היפה ביותר בארץ התברך בשפע של מקומות לינה איכותיים, נוחים ויפים, וכל מה שנותר לכם לעשות, הוא פשוט לבחור. 

4. תכננו את הפעילות

בדקו אילו פעילויות מהנות יש באזור היעד שלכם ואילו אטרקציות יכולות להתאים למשתתפים בגילים שונים. הצפון הירוק מציע שפע של אטרקציות מאתגרות ומרתקות לכל המשפחה ואתרים תיירותיים רבים. גם אם אתם מכירים את הצפון היטב, ביקרתם בכל האתרים ונהניתם מאטרקציות מדהימות ביבשה, באוויר ובנחלים, תמיד תוכלו לחזור שוב אל אותם מקומות, להשתתף שוב באותן פעילויות ולהתאהב בצפון מחדש. זה מה שיפה בו. 

5. ארזו בהתאם לעונה

ארזו את המזוודות היטב. עבדו לפי רשימה מסודרת. אם אתם נוסעים לחופשת קיץ, אל תשכחו לארוז בגדי ים, כובעים, מגבות וקרם הגנה. אם אתם נוסעים לחופשת חורף, אל תשכחו לארוז בגדים חמים שמתאימים לטיולי חורף בצפון הקר ויעזרו לכם להשתלב גם באתרים המושלגים בלי לקפוא מקור. 

6. היו גמישים

תכנון חופשה משפחתית בצפון אורך זמן ודורש מאמץ, אך אל תשכחו שזוהי חוויה מהנה לכל המשפחה. הביאו בחשבון את הצרכים של כולם, הגדירו את התקציב, תכננו את הפעילויות, ארזו בהתאם והיו גמישים כדי להפיק את המרב מהטיול שלכם. אף על פי שתכנון המוקפד הוא חיוני, עליכם להיות גמישים ולזרום עם שינויים. החופשה המשפחתית שלכם בצפון תלויה רק בכם – במצב הרוח שלכם ובנכונותכם לבלות יחד כמשפחה. כל השאר הוא רק בונוס. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן