כל מה שרציתם לדעת על הלבנת שיניים

הגישה להלבנת שיניים השתנתה באופן דרמטי במהלך השנים האחרונות. אנשים רבים מתייחסים היום לטיפול זה כחובה ולא כמותרות. אבל אילו עובדות אתם באמת חייבים לדעת לפני שתחליטו לבחור בהלבנת שיניים? 

הנה הדברים החשובים שבוודאי רציתם לדעת, ובוודאי חשוב שתדעו, על הלבנת שיניים:

  1. לא כולנו שווים

החלטתם להלבין את השיניים שלכם. יש סיבות רבות שמובילות אנשים להחליט לעשות זאת, והן שונות מאדם לאדם. מעט מאוד אנשים נהנים משיניים לבנות ומבריקות, ורובנו סובלים משיניים שהוכתמו עם הזמן בגלל עישון או צריכת מזונות ומשקאות מסוימים (כמו יין אדום או דובדבנים). כרגע, אתם יודעים שאתם רוצים שיניים לבנות יותר, אבל חשוב לוודא שאתם גם יודעים את הסיבה הספציפית שבגינה החלטתם על הלבנת שיניים.

  1. ערכו מחקר משלכם

יש שיטות רבות להלבין את השיניים, ולא כולן שוות. הלבנת שיניים מקצועית על ידי רופא השיניים שלכם, היא השיטה הנפוצה ביותר אבל היא לא מתאימה לכולם. יש גם ערכות ביתיות רבות שאפשר לרכוש בבתי המרקחת, ויש אפשרות להיעזר גם בהלבנה באמצעות לייזר. לאור האפשרויות הרבות, הצעד הנבון ביותר שכדאי לעשות זה להתייעץ עם רופא השיניים שלכם ולהקשיב לדעתו המקצועית. קחו בחשבון שטיפול הבהרה שגוי עלול לגרום לנזק קבוע לשיניים שלכם.

  1. הלבנת שיניים היא הליך בטוח כל עוד פועלים בתבונה

הלבנת שיניים מקצועית עדיף שתיעשה אך ורק על ידי רופא שיניים. יתכן ומכון היופי שלכם מציע טיפולים להלבנת שיניים, אבל אל תמהרו להתפתות כי טיפול לא מקצועי עלול להוביל לכל מיני צרות, ואתם בטח לא רוצים לסכן את עצמכם. איש מקצוע יוכל לדון אתכם לגבי הטיפול המתאים לכם ויפתח עבורכם תכנית טיפולית מותאמת אישית, שתוכל להשיג את התוצאה הרצויה.

  1. זה כנראה הולך לעלות לכם

אולי אתם כבר יודעים זאת, אבל הלבנת שיניים מקצועית עשויה להיות יקרה, יחסית. העלויות משתנות בהתאם לסוג ההלבנה, לדוגמה:

  • סטריפים להלבנת שיניים – 350-200 שקלים.
  • סד להלבנת שיניים – 2000-1000 שקלים
  • מנורה כחולה להלבנת שיניים – 1500-1000 שקלים
  • לייזר להלבנת שיניים – 2500-1500 שקלים

כפי שאתם רואים, הלבנת שיניים באמצעות לייזר היא בדרך כלל יקרה יותר משאר שיטות ההלבנה.

  1. הזמן הוא יחסי

יש לכם מחר אירוע ואתם רוצים להגיע אליו עם שיניים לבנות? תשכחו מזה! זה פשוט לא אפשרי. בדרך כלל טיפולי הלבנת שיניים נמשכים כ-4-3 שבועות, תלוי באמצעי ההלבנה שבחרתם. אבל שוב, אל תשכחו שהדברים הטובים ביותר מגיעים לאלה שמחליטים לחכות ולא לדחוק את הקץ.

  1. אין דבר שהוא מושלם

הלבנת שיניים יכולה להלבין את השיניים רק לדרגת הגוון הטבעי שלהן. כדי להבטיח שלא תתאכזבו מרמת ההלבנה של הטיפול שקיבלתם, עדיף להתייעץ עם רופא השיניים. אם אתם רוצים שיניים לבנות יותר מהגוון הטבעי שלהן, הרופא יכול להציע לכם כתרים או ציפויי חרסינה. בכול מקרה, קודם כל התייעצו עם רופא השיניים ואז בחרו באופציה המתאימה ביותר להלבנת החיוך שלכם.

  1. לא לפחד כלל

אין שום סיבה לפחד מהלבנת שיניים, רק בגלל שייתכנו כמה תופעות לוואי קלות מאוד, אם בכלל, כאשר זו מתבצעת על ידי רופא שיניים מקצועי ומיומן. יש אנשים שסובלים אחרי ההלבנה מרגישות או מאי נוחות קלה באזור החניכיים, אבל רגישות זו היא לרוב זמנית ותיעלם מספר ימים לאחר הטיפול.

  1. אין הלבנה קבועה – העבודה הקשה מוטלת עליכם

רופא השיניים סיים את טיפול הלבנת השיניים שלכם, ואתם מרוצים מאוד מהתוצאות. מה עכשיו? ובכן, העבודה הקשה לא הסתיימה במרפאת השיניים. כדי להבטיח שהשיניים שלכם יישארו לבנות כמו שאתם רוצים, עליכם להתגייס כדי לשמור על הלובן הזה. איך עושים זאת?

אתם יכולים לשמור על שיניים לבנות על ידי צמצום הצריכה של כמויות המאכלים והמשקאות שמכתימים את השיניים. גם הפסקת עישון תסייע למניעת כתמים ושינויי גוון בשיניים שלכם.

  1. בכול טיפול יש סיכונים אבל תמיד יש מי שיעזור לכם

כמו בכול טיפול רפואי, תמיד יכול להתגלות משהו נוסף, במיוחד אם מחפשים מספיק טוב. לכן, בדיקה והתייעצות עם רופא השיניים שלכם תאפשר לכם לקבל מידע נוסף באשר להיבטים השונים הקשורים להלבנת שיניים ולבריאות הפה שלכם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן