הכירו את המשחק שכבש את העולם!

צעצועי ילדים היו מאז ומתמיד עולם גדול ומגוון. יחד עם זאת, בכל תקופה ניתן למצוא צעצועים המאפיינים את התקופה בהתאם לטרנדים אשר עומדים על הפרק. ניתן לומר כי בעשור האחרון עולם הילדים עבר מהפכה ומשוק נאיבי המבוסס ברובו על מותגים שהתפתחו מסרטים מצליחים ומצעצועי משחק פשוטים יחסית בעלי ערכים חברתיים ומוטוריים, הוא הפך לשוק שבו הטלוויזיה והאינטרנט מהווים תפקיד מרכזי. יחד עם זאת, ישנם משחקים שנשארים פופולאריים תמיד. משחק הלגו לדוגמא הוא משחק שתמיד ניתן למצוא בחנויות הצעצועים, אלא שבמהלך השנים, משחק הלוגו התאים את עצמו לטרנדים שונים וניתן למצוא בין משחקי הלגו משחקים עם דמויות שונות ועוד.

מה צריך לדעת על הלגו?

הלגו הוא ללא ספק משחק שכבש את העולם ועל אף שהוא עובר שינויים שונים, לא נראה שהוא עתיד להעלם. כמעט בכל בית ניתן למצוא משחקי הרכבה אחת ולפעמים אפילו יותר. אבני המשחק הללו פופולאריות מאוד ולא רק בקרב ילדים. למעשה, לא מעט אנשים בגילאים בוגרים מעבירים את שעות הפנאי שלהם בהרכבה מקצועית של לגו. ללגו יש יתרונות רבים הנוגעים להתפתחות הילד והורים רבים רוכשים את המשחק המדובר לילד שלהם הן בכדי שייהנה ממנו והן בכדי שיפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ועוד.

הלגו הומצא בשנת 1932 על ידי קירק כריסטיאנסן. בעבר הלגו היה עשו עץ אך בחלוף השנים הוא שינה את עורו לפלסטיק. ניתן למצוא ערכות שונות של לגו לרבות ערכות המיועדות להרכבה של מערכות ספציפיות וערכות המיועדות להרכבה כללית. כיום יש ערכות לגו אשר מיועדות ליצירה של מותגים ודמויות פופולאריות מסרטים, אירועי ספורט, סדרות ועוד.

הלגו כאמור ידוע בסגולותיו הרחבות בקרב ילדים, הוא ידוע כבעל יכולת לחדד את החשיבה, לפתח את היצירתיות, מפתח יכולות מוטוריות ועוד. כיום ניתן למצוא תחרויות לגו בעולם כולו ומדובר על ענף מאוד פורה. גם בישראל ניתן למצוא תחרויות לגו ותערוכות של מיצגים שונים. מה שיפה בלגו שהוא תמיד יכול לחדש ותמיד ניתן ליצור בו דברים חדשים.

איזה סדרות לגו ניתן למצוא?

ניתן למצוא סדרות לגו רבות המובדלות בהתאם לקונספט ספציפי, סדרה, גיל, יעד ועוד. יש לגו בסיסי שבו ניתן למצוא דמויות שונות, ערכות בניה וכן הלאה. סדרה פופולארית מאוד לדוגמא היא: לגו טירות. ניתן למצוא בסדרה זאת עולם שלם של ספינות ירי, עגלות ירי ועוד. עוד סדרה אהובה בקרב ילדים היא לגו רייסר שבו ניתן לבנות מכוניות זינוק, נייט בלייזר, מכוניות מרוץ ועוד. יש סדרות ממונעות באמצעות מנוע חשמלי ועוד.

חשוב מאוד לרכוש לגו בהתאם לגיל הילד. כך לדוגמא, לגו המתאים לגיל הרך, לא יכיל חלקים קטנים שהילד יכול לבלוע ואילו לגו המותאם לגיל בוגר יותר, יכול להכיל גם חלקים קטנים. כמו כן, דרגת הקושי של הרכבת הלגו צריכה להיות מותאמת לגיל של הילד על מנת שלא יחווה חווית תסכול כלשהי כאשר הוא מרכיב את הלגו, אך בד בבד, שהוא יעניק לו אתגר והנאה.

דבר חשוב נוסף שיש להקפיד עליו הוא המקוריות של הלגו. בכדי שמשחק לגו יהיה איכותי ויחזיק מעמד לאורך זמן בצורה הטובה ביותר וכן, בכדי שהוא יאפשר להרכיב בצורה נוחה ואיכותית, יש לרכוש לגו מקורי ואיכותי.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן