fbpx

חדש בגליל
עיתונות, פרסום, דיגיטל

קבוצת המדיה הגדולה  הוותיקה  המשפיעה בגליל

0
שנת הקמת העיתון המודפס
+ 0
גליונות יצאו לאור
+ 0
ישובים בהם מופץ העיתון
+ 0
קוראים מידי שבוע בעיתון ובדיגיטל

נעים להכיר
חדש בגליל- קבוצת המדיה הגדולה בגליל- בפרינט ובדיגיטל

עיתון חדש בגליל – מקומון צפת והסביבה הוותיק בגליל והסביבה יוצא לאור משנת 1986 ומופץ חינם מידי שישי ב- 12,000 עותקים בעשרות ישובים בגליל העליון (צפת, ראש פינה, חצור, יישובי מרום הגליל, גליל עליון, מבואות חרמון וישובי הסביבה). העיתון מדורג עפ"י סקרי TGI הנערכים מידי שנה כעיתון המוביל והמשפיע באזור בזכות התוכן, העקביות וההפצה הנרחבת.

בין לקוחותינו

מחפשים מקומון בצפת? מקומון בראש פינה? מקומון בחצור או מקומון בגליל המגיע לעשרות אלפי גולשים? כזה שמופץ גם בדיגיטל?

 עיתון חדש בגליל הוא המקומון עבורכם. אם לדייק חדש בגליל הוא הרבה מעבר למקומון, הוא עיתון אזורי החולש על שטח נרחב באיזור הגליל ומופץ בעשרות ישובים.

גם היום, בעידן הדיגיטל זוכה "חדש בגליל" לפופולריות גבוהה בשטח, העיתונים "נחטפים" מנקודות ההפצה כבר בשעות הבוקר והמקומון מוגדר על ידי הקוראים הנאמנים כ"פריט חובה" בשבתות. כן, כמו שזה נשמע 🙂

איזורי סיקור ופרסום

העיתון מסקר מידי שבוע את כל הנעשה בצפת, חצור הגלילית, ראש פינה, מרום הגליל וישובי הסביבה באמצעות צוות כתבים בעלי ניסיון של שנים.

לצד המערכת ה"קלאסית" מחלקת הדיגיטל דואגת להפצת העיתון באמצעי המדיה הדיגיטליים: בדף הפייסבוק ובאינסטגרם (למעלה מ 18,000 עוקבים), באפליקציה  המשגרת עדכוני "פוש" (מעל 23,000 משתמשים) בווטסאפ, בטלגרם ובטוויטר. לא, לא בטיקטוק. ניסינו, לא עבד (בינתיים). 

צוות עיתונות, פרסום ודיגיטל 

צוות עיתון חדש בגליל כולל אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים, כאלו שרודפים אחרי סיפורים טובים, אייטמים חמים ובלעדיים, מראיינים, מצלמים ומביאים חומר גלילי משובח למערכת.

לצידם, אנשי דיגיטל סופר מקצועיים המציעים שילוב מושלם בין פרינט לדיגיטל בכלל אמצעי המדיה שלנו.

כתבים, צלמים, סטודיו לגרפיקה, אנשי מכירות ופרסומאים – כולם מכווני מטרה וחדורי מוטיבציה להפיץ את החדשות (וכמובן את המפרסמים) הכי רחוק שאפשר

מבנה העיתון המודפס

העיתון המודפס יוצא לאור מידי שבוע על גבי נייר כרומו איכותי וכולל בתוכו מגוון מדורים: חדשות בלעדיות ותכנים מקוריים, מדור ספורט בגליל, אירועי תרבות ובילוי בגליל, פלילים ומשפט, רכילויות ואייטמים חמים, מדור ברכות, מודעות תנחומים, לוח מוכר ועוד.

המהדורה הדיגיטלית של הגליון המודפס מופצת כבר בימי חמישי בערב ומגיעה לכף היד של עשרות אלפי גולשים שלא יכולים להתאפק ולהמתין לבוקר 🙂 

צפו בגליונות האחרונים של חדש בגליל

מה עוד אנחנו יודעים לעשות?

בניית אתרי אינטרנט

מחלקת בניית האתרים שלנו תבנה עבורכם אתר שעובד עבורכם 24/7 במהירות שיא ובמחירים משתלמים במיוחד (תבדקו מה יש לכם להפסיד)

אתרי תדמית לעסקים קטנים וענקיים מבניית אתר לפיצה שכונתית שכונתיות ועד אתר לאחת החברות הגדולות באמזון. כולם מוזמנים 🙂

אתרי מכירות בפלטפורמת WIX (הישראלית המצויינת) ובוורדפרס (באמצעות אלמנטור הישראלית והמצויינת)

מיני סייט/ אתרי ONE PAGE המתאימים לעסקים בתחילת דרכם שרוצים לעשות את הדברים צעד אחר צעד

כרטיסי ביקור דיגיטליים  כאלו שתוכלו לשלוח ללקוחות עם כל המידע הרלוונטי שלכם

קמפיינים ברשתות החברתיות

קידום עסקים ומוצרים בפלטפורמות הדיגיטל שלנו- פייסבוק, אינסטגרם, אפליקציה כולל קידום ממומן, טרגוט ואיתור לקוחות פוטנציאליים בכל רדיוס שתבקשו.

הקמפיינים נעשים באמצעות הפלטפורמות שלנו, ללא צורך בכניסה למערכות שלכם, התשלום הינו חד פעמי "פייר קמפיין" או עבור סדרת קמפיינים- מה שתבחרו.

לקוחות שביצעו דרכנו קמפיינים משולבים קיבלו תוצאות מצויינות עבור העסק שלהם ו..חזרו שוב ושוב. לייעוץ- פשוט צרו קשר ונשמח לעזור

מאמרים ותוכן שיווקי 

אחת מהדרכים היותר נפוצות לקידום שירותים/ עסקים/ מוצרים הינה כתבות תוכן שיווקי באתרי אינטרנט וקישורים לאתר הלקוח.

בין אם יש לכם אתר אינטרנט, בין אם אתם משתמשים רק ברשתות החברתיות או אם חלילה אתם לא פעילים בדיגיטל בכלל… כתבות תוכן באתרים דומיננטים עם מאות אלפי גולשים (כמו שלנו למשל:) תקדם אתכם הן ביצירת קשר ישיר שיגיע כתוצאה מהכתבה והן מתדמית חיובית ברשת באמצעות "נוכחות דיגיטלית" משמעותית. רוצים לדעת איך זה עובד ועד כמה זה פשוט? פשוט צרו איתנו קשר לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

מפת הפצה והוראות סגירה לדפוס

מפת הפצה עיתון חדש בגליל
הוראות סגירה לדפוס עיתון חדש בגליל
דילוג לתוכן