איך מימון רכב יכול לעזור לכם לקנות רכב חדש כבר היום?

בעוד שאנשים רבים חולמים על רכב החלומות שלהם, נהגים אחרים מזמן הבינו שאפשר להגשים חלומות. בימינו ישנן לא מעט שיטות מימון רכבים המאפשרות את רכישת או חכירת הרכב המדויק ביותר לצרכים. אם לא בטוחים באיזו שיטת מימון רכב לבחור, הנה המידע.

כאשר מעוניינים לבחור בין שיטות מימון רכבים שונות, הבחירה כל כך מגוונת עד שאפשר בקלות להתבלבל. החל ממסלולי ליסינג פרטי ותפעולי, דרך מימון בנקאי, מימון ע"י חברות האשראי או הביטוח וכלה במימון ע"י קופות גמל, לא חסרים מסלולים אטרקטיביים. אם כך, במה לבחור? מומלץ לשים לב לדגשים הבאים בעת בחירת שיטת מימון רכב:

  • גובה הריבית על ההחזרים החודשיים
  • סוג הרכב, השנתון שלו והמחירון שלו בשוק
  • המוניטין של הגורם המממן
  • אופי פריסת התשלומים החודשיים
  • מדיניות ביטול עסקה\יציאה ממסלול מימון 

למה בוחרים להשתמש במימון רכבים?

אם בעבר היו נוהגים להגיד "אין נאמן מכסף מזומן", הרי שכיום בישראל יש את חוק המזומן אשר אינו מאפשר העברת מזומנים בסכומים גבוהים. עם זאת, מחירי הדיור הגבוהים ויוקר המחיה הכללי, הם לא פקטורים שאמורים למנוע מאנשים לנהוג ברכב שעונה על הצרכים שלהם. 

בנקודה הזאת, נכנסת למשוואה שיטת מימון רכב חדש כזאת או אחרת, בעזרת ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי, מימון חוץ בנקאי ושיטות אחרות, אנשים כיום יכולים להנות מרכבים על סוגיהם ודגמיהם בתנאי החזר חודשיים מאוד נוחים. בתוך כך, ההמלצה היא לאתר את חברת המימון הנכונה. 

כיצד מאתרים חברת מימון רכבים מומלצת?   

מציאת חברת מימון הרכב המתאימה יכולה להיות משימה קצת מאתגרת, במיוחד בהתחשב בעובדה שיש כיום לא מעט חברות מימון רכבים בישראל. כמו בכל מקרה אחר בו רוכשים מוצר או מקבלים שירות, חשוב לבדוק המלצות, ביקורות וחוות דעת של לקוחות, בני משפחה ומכרים. 

אפשר לערוך איזשהו סוג של מחקר שוק, מה שרוב האנשים בוחרים לעשות אונליין. בדרך זו, אפשר גם לערוך השוואת מחירים בין חברות מימון רכבים חדשים, רכבי יד 2 ועוד. כך אפשר לקבל החלטה מושכלת יותר ולבחור בחברה הנכונה. ולא פחות חשוב, מומלץ לבדוק את צי הרכבים של החברה ולראות מה היא בדיוק מציעה. 

לסיכום, באיזה רכב ושיטת מימון בוחרים?

בשורה התחתונה, כמובן שהכול עניין של תקציב זמין לרכישת רכב חדש או משומש. בעלויות ממוצעות של כ-950 ₪ – 1,500 ₪ לחודש, אפשר לחכור רכבי מיני, סופר מיני וגם משפחתיות קטנות. בעלויות של כ-1,500 ₪ ומעלה, אפשר לחכור רכבי SUV, רכבי 4X4 ואף רכבי מנהלים.

אם לא בטוחים באיזה סוג רכב לבחור או באיזו שיטת מימון רכבים, ההמלצה היא להתייעץ לפני שנוקטים בכל צעד כזה או אחר. אפשר להתייעץ עם חברת ליסינג פרטי, אבל אפשר גם להתייעץ אונליין עם לא מעט מקורות שונים. למשל, בפורומים מקצועיים של רכבים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן