כל מה שצריך לדעת על משקפי מולטיפוקל

המושג מולטיפוקל מוכר ללא מעט אנשים. ביומיום ניתן לשמוע את המושג הזה ממגוון אנשים שונים. יחד עם זאת, רבים מהם כלל אינם מבינים במה מדובר. חשוב מאוד לדעת כי מדובר על עדשות משקפיים מיוחדות המתאימות למצבים שונים של קוצר ראייה אשר סובלים ממנו אנשים שונים. אם אתם תוהים באיזה עדשות מדובר והאם הן מתאימות גם לכם, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים

מולטיפוקל- במה מדובר?

עדשות מולטיפוקל הן עדשות ראייה רב מוקדיות. הן מאפשרות לכל משתמש שימוש נוח במשקפיים וזאת לצורך טווחי ראיה משתנים. כלומר, אם בעבר היה צורך בשני זוגות משקפיים בכדי לראות לרחוק ולקרוב, הרי שכיום אפשר להסתפק בזוג אחד עם עדשות מעין אלה. מדובר על ראייה לכמה טווחים: הטווח הקרוב הרלוונטי למצבים של קריאה, צפייה בטלפון הנייד ועוד, טווח הביניים שרלוונטי לצורך שימוש בטאבלט או מחשב והטווח הרחוק שהוא למעשה קשור להליכה ברחוב, נהיגה, עבודה במשרד, צפייה בטלוויזיה, קולנוע, הצגות. משקפי מולטיפוקל למעשה מציעים פתרון לבעיות ראייה שונות בכך שהם מייתרים את הצורך בכמה זוגות משקפיים נפרדים.

היתרונות של משקפי מולטיפוקל

למשקפי מולטיפוקל יש כמה יתרונות חשובים: ראשית כל, העלות שלהם. מספר מרשמים לטווחי ראיה משתנים עלולים להסתכם בעלות מצטברת גבוהה כיוון שנדרשים כמה זוגות משקפיים או עדשות מגע בכדי לענות על הצרכים השונים ועל כן, מדובר למעשה על זוג אחד הכולל את כל המרשמים המדוברים, כאשר העלות שלו תהיה ללא ספק נמוכה מהעלות של כמה זוגות. מעבר לכך, מדובר על פתרון שתורם רבות לאיכות החיים של האדם. אין צורך לשאת כמה זוגות, להגיע למקום העבודה ולגלות ששכחתם את הזוג האחר שאתם צריכים. אין צורך להחליף את המשקפיים בכל פעם שטווח הראייה משתנה שזה כמובן יכול להתרחש לא מעט פעמים במהלך היום.

יתרון נוסף היא הנוחות הפיזית והבריאותית שהן מסיבות. העדשות המיוחדות הללו מונעות את העייפות של העיניים, את המאמץ והעמוס על מערכת הראייה בהחלפה של זוגות משקפיים וכמובן את כאב הראש ואת חוסר המיקוד אשר נגרמים כתוצאה מהסרה והחלפה שלהם בכל פעם שיש צורך בעדשות אחרות.

​יתרון נוסף הוא הטכנולוגיה החדשנית. קיימים כיום פתרונות מתקדמים המאפשרים ראייה ללא מגבלות. עדשות מולטיפוקל מבוססות על פשרה בין שדה ראייה רחב לבין אפקט שיוט ממוגבל. הן מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית ומצליחות להתגבר על הפשרה ומספקות תוצאה טובה יותר למרכיבים השונים של העדשה.

אם גם אתם הגעתם לגיל 40 ומעוניינים לשפר את איכות הראייה שלכם כנסו עכשיו וקבלו עוד פרטים על הטכנולוגיה המדהימה הזאת >> https://www.optica-enaim.co.il/multifocal-glasses/

​למי מתאימות עדשות מולטיפוקל?

משקפיים המכילות את העדשות הללו יתאימו לאנשים שצריכים למתוח את היד כאשר הם קוראים ספר וזאת בכדי לקראות בצורה ברורה וחדה את מה שכתוב, לאנשים שלא מצליחים לקרוא אימיילים בצורה ברורה על צג המחשב בעבודה שלהם, למי שנוהג ומתקשה לעקוב אחרי הוויז ועוד. העדשות הללו מיועדות לגילאי 40 ומעלה כאשר הסיבה העיקרית לכך הם למעשה שינויים פיזיולוגיים המתרחשים בתוך העין ומשפיעים על האיכות והחדות של הראייה. כמו כן, תהליך הנקרא פרסביופיה שמשמעותו היא זוקן ראייה נחשב לליקוי נפוץ ביותר בקרב גילאי 40 פלוס. בתהליך הזה מתרחשת ירידה בגמישות הטבעית של עדשת העין והדבר מוביל לחוסר יכולת לראות עצמים קרובים בבירור. השינויים הפיזיולוגיים משפיעים על שגרת היום יום של האדם ועל איכות החיים שלו ועל כן יש להתאים לו משקפיים עם עדשות מולטיפוקל שישפרו את איכות חייו בצורה הטובה ביותר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן