כל מה שצריך לדעת על ניסור בטון

בשנים האחרונות קמו חברות רבות שמציעות את השירות של ניסור בטון. עם התגברות הביקוש בשנים האחרונות, שוק הבטון הולך וגדל על כל תחומיו. כאשר אנחנו מדברים על ניסור בטון כדאי לדעת למי לפנות. מכיוון שישנם חברות רבות כל כך שמציעות שירות של ניסור בטון, אנחנו צריכים לדעת אל מי לפנות. בכדי שלא תעשו טעויות ושהעבדה הדרושה תתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור בחברה מקצועית ויעילה.


בשורות הבאות תמצאו את המדריך המלא בכל מה שקשור לניסור בטון באופנים השונים, איך עושים את זה? איך תעשו את זה בצורה הטובה ביותר וגם איך לבחור את החברה המתאימה. בואו נתחיל.

מה זה ניסור בטון?

בכדי לבנות מבנה חזק ויציב, יש לבנות אותו בעזרת בטון – והרבה. מדינות רבות, ביניהן ישראל, לקחו את זה צעד אחד קדימה ומחייבים על פי החוק לבנות מרחב מוגן בכל דירה, מה שמביא אותנו לחדר שלם בנוי אך ורק מבטון ובכמות גדולה.

ניסור בטון הוא שירות נצרך במקרים בהם אתם רוצים לבצע שיפוצים / תיקונים / עבודות וכיוצא בזה, כמו פתיחת דלת או חלון, קדיחת חורים למזגן, הריסת קירות ועוד.

בעוד שבקירות רגילים הבנויים מגבס או בלוקים, ניתן לבצע את העבודה עם פטישים, הרי שבבטון, האפשרות היחידה לשבור את הקיר היא באמצעות ניסור ביהלום.

איך זה מתבצע?

עבודה שכוללת ניסור בטון מתבצעת בדרך כלל בשני טכניקות מרכזיות. הראשונה והשימושית יותר היא ניסור בטון ביהלום, והשנייה – נדירה יותר ומתאימה לסוגי עבודות ספציפיות, אז העבודה תתבצע עם חיתוך בכבל יהלום.

הסיבה לכך שברוב המקרים העבודה תתבצע דווקא על ידי ניסור בעזרת יהלום, היא מכיוון שמדובר בשיטה יעילה יותר וגם זולה בהרבה. עם זאת, כאשר לא נצליח להגיע לתוצאות מוצלחות ומדויקות מספיק עם מנוף, העבודה תתבצע עם כבל יהלום.

חיתוך ביהלום

מסור יהלום לבטון הוא המסור האולטימטיבי והנוח ביותר לעבודות מסוג זה, מכיוון שלמסור יש יכולת לחדור אל תוך שכבות הבטון העבות, בצורה מדויקת, בזכות המסורים המשוננים העשויים ממתכת חזקה. המסורים גם מצופים בשכבת יהלום דקיקה, מה שהעניק למסור את השם יהלום. אבקת יהלום זו הופכת את המסור לחזק מאוד, שמסוגל לחדור כל שכבה.

כלי החיתוך לבטון הם רבים וניתן להשיג סוגי מסורי יהלום רבים. ישנם מסורים ניידים המיועדים לעבודות נקודתיות, לצד מסורים שנעים על מסילות, מסורים לחיתוך רצפה או גגות ועוד מסורים המיועדים למטרות שונות.

בטיחות מעל הכול

חשוב מאוד לזכור, לא משנה באיזה חברה בחרתם, וודאו שהעובד שמעניק לכם את השירות, הוכשר לעבודה והוא יודע לבצע אותה בצורה מקצועית ובטיחותית ביותר.

כמו כן, בדקו האם לחברה יש תו תקן בטיחותי המאשר להם לעבוד בתחום.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן