fbpx

אוחנה: "עקב הצלחת "פרחי רפואה" אני פועל לצרף את חיל הרפואה לתכנית"

בצפת נערך טקס חגיגי לסיום שנה בתוכנית פרחי רפואה, תכנית הנחשבת לאחת מהתכניות החינוכיות הבולטות בצפת. במסגרת האירוע החגיגי שהתקיים בפקולטה לרפואה בצפת במעמד  ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, פרופסור ציפי פליק-זכאי חברת הנהלת הפקולטה, מאיה כהן מהאגף למחוננים במשרד החינוך ודוקטור כרמית שחר מנהלת "גליליום".

בדבריו ציין ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "העיר צפת משמשת כמגדלור חינוכי אזורי, אנו פועלים על מנת להרחיב את מספר התכניות החינוכיות ולחזק את התוכניות הקיימות. בכוונתי לפעול על מנת שגם חייל הרפואה בצה"ל יצטרף לתוכנית 'פרחי רפואה'. מדובר בתכנית מצוינות חשובה ומשמעותית. אני מברך את התלמידים על ההישגים, העדרה מדעית והחיבור לתחום הרפואה. אני מאמין שלפחות את חלקכם אפגוש כאן גם בעתיד עם השלמת לימודי הרפואה בפקולטה לרפואה בצפת!"

תכנית פרחי רפואה הינה תכנית חינוכית תלת שנתית למצוינות. בין מטרות התוכנית המרכזיות: העשרה והעמקה של הידע המדעי, טיפוח הסקרנות, טיפוח מיומנות חקר, חיבור התלמידים לתחום הרפואה ולטכנולוגיה מתקדמת, כתיבת עבודות חקר אקדמיות, חשיפת התלמידים לאקדמיה והכנתם אליה.

צירוף חיל הרפואה לתוכנית ישדרג את איכותה ופעילותה שכן התלמידים יזכו להצצה גם בפני האתגר של מתן שירותי רפואה במסגרת צבאים וייתכן שחיבור זה יאפשר גם הגעה של תלמידים למסלול האיכותי של עתודה רפואית בצה"ל.

דילוג לתוכן