fbpx

אור חיובי: צפת השיגה את ניצחונה העשירי – מצפה למעידה של שעב וכרמיאל

קבוצת הפועל צפת השיגה את ניצחונה העשירי העונה לאחר שניצחה במגרשה הביתי בטובא את, הפועל תרשיחא, 0:2. לאחר מחצית מאופסת צפת – כבשה החל בדקה ה-54 מרגלי, אור בן סימון בשערו הראשון העונה. בן שמואלי הוסיף שער בדקה ה-83.

שער בכורה העונה לאור בן סימון. צילום ארכיון: מאיר ינקו.

צפת התייצבה למשחק ללא הסקוררים שלה, פאדי בדארנה (צהובים) ויאיר שריקי (חופשה) ונתקלה במשחק צפוף ונוקשה של האורחים מתרשיחא שניסו שלא לספוג.

עד לסיום העונה נותרו מחזורים והמאבק על המקום הראשון ועל השתתפות בפליאוף למקומות 2-3 מחריף. לא פחות מ-7 קבוצות, מעורבות במאבקי הצמרת מה שהופך את הליגה למסקרנת מאוד. שעב מוליכת הטבלה תאבק עד סיום העונה על המקום הראשון עם כרמיאל וצפת. הקבוצה הצפתית צריכה נס ומזל על מנת להעפיל לליגה ב' כראשונה לשם כך היא צריכה לצפות למעידה של שעב וכרמיאל עוד לפני המפגש ביניהם במחזור ה-24.

כעת לאחר ניצחונה של צפת על תרשיא היא מצפה למעידה של שעב במשחק לא קל בכפר סמיע ושל כרמיאל באמצע השבוע במגרשה הביתי של ג'דיידה מכר. לאחר האיבוד הנקודות הביתי מול כרמיאל, שבה צפת למסלול הניצחונות כשגברה במעלות על האחרונה, הפועל שלומי, 4:1. פאדי באדרנה, יאיר שריקי, דור אדרעי ובהא בראזי בשער בכורה כבשו לצפת. בקבוצתו של יוסי סופר מקווים שהגנת הקבוצה שספגה 10 שערים בארבעת המשחקים האחרונים, תחזור ליכולתה מהסיבוב הראשון.

השאר תגובה

דילוג לתוכן