מתיחת פנים – כמה זמן היא מחזיקה מעמד?

כשזה נוגע להזדקנות נראה שכוח הכבידה תמיד ינצח, אבל לא בהכרח! יש דרכים שונות שיעזרו לכם לנצח את כוח המשיכה וליהנות מתוצאות אנטי-אייג׳ינג ארוכות טווח, כולל: טיפול ושיפור עור נפול, סנטר כפול, קמטים וקמטוטים. 

טיפול האנטי-אייג׳ינג שמציעים מנתחים פלסטיים כרוך בניתוח מתיחת פנים (או הרמת פנים), שמבטיח לכם להיראות ולהרגיש צעירים יותר.

כמה זמן מתיחת הפנים תחזיק מעמד?

מתיחת פנים היא הליך כירורגי שמספק תוצאות ארוכות זמן. הגורם היחיד המונע מהתוצאות להפוך לקבועות הוא תהליך ההזדקנות. אתם יכולים להיאבק בהליך ההזדקנות אבל לא תוכלו לעצור אותו. 

ניתוח מתיחת פנים מאפשר לכם ליהנות מתוצאות ארוכות טווח של עד כ-20 שנה. משך הזמן שבו התוצאות יחזיקו מעמד תלוי בגיל שלכם בזמן הניתוח ובאופן שבו גופכם מזדקן עם הזמן.

כאמור, הניתוח למתיחת פנים מציע תוצאות ארוכות טווח, אבל חשוב שהציפיות שלכם יהיו ריאליות. תוצאות מתיחת הפנים צריכות לעמוד במבחן הזמן ככול שאתם מתבגרים, ובסופו של דבר סימני הזדקנות יתחילו להשאיר את חותמם על פניכם. 

כדי לשמור באופן מתמיד על תוצאות מתיחת הפנים, הרופא המנתח יעזור לכם לבחור בהליך לא פולשני שיכול לטפל בסימני ההזדקנות החדשים, בהתאמה לצרכים הספציפיים שלכם.

מהי מתיחת פנים?

מתיחת פנים היא ניתוח קוסמטי אלקטיבי שנועד לטפל בסימני ההזדקנות ולתקן אותם. אנשים, שבוחרים לעבור הליך ניתוחי, עושים זאת כדי להצעיר את הפנים ולהיראות רעננים וצעירים יותר. 

ההליך הכירורגי יכול לתקן את סימני ההזדקנות השכיחים ביותר בפנים, כמו עור נפול וקמטים באזורים שונים, כמו המצח, הפה, האף והעיניים.

איך מתבצעת מתיחת הפנים?

הליך זה יכול להתבצע במגוון דרכים. לכול מטופל יש צרכים ומטרות משלו, ומסיבה זו המנתח מתאים את הניתוח אישית לפנים שלכם, כדי ליצור תוכנית טיפולית שתשפר את מצבכם, ותיתן מענה לתוצאות המועדפות עליכם ולמטרות האסתטיות שלכם.

בדרך כלל, המנתח יבצע חתכים באזור האוזניים או קו השיער, כדי לספק את התוצאה האסתטית ביותר. לאחר ביצוע החתכים, המנתח יוכל למתוח את הפנים כדי לסלק את רפיון וצניחת העור, להעלים קמטוטים וקמטים וליצור מרקם עור חלק יותר.

האם יש דרכים להאריך את משך הזמן של תוצאות הניתוח?

כאמור, בעקבות הניתוח תיהנו מהתוצאות במשך כעשרים שנה, אבל עדיין לא תוכלו לעצור את הליכי הזדקנות עצמם. כאן נכנסים לתמונה טיפולים קוסמטיים וטיפוח אנטי-אייג׳ינג עקביים, שיעזרו לכם להאריך את משך התוצאות ולהמשיך וליהנות מהמראה הצעיר שלכם, זמן רב יותר.

  • להיעזר בהזרקות קוסמטיות

זריקות קוסמטיות מספקות פתרון זמני, אבל עמיד לאורך זמן, להעלמת סימני ההזדקנות. זריקות אלה יעזרו לכם לשמור על מראה הפנים הצעיר שהעניקה לכם מתיחת הפנים.

עם הזמן, כשאתם מתחילים לשים לב שעור הפנים שלכם מתחיל לשנות צורה ותוצאות הניתוח מתחילות להיעלם, תוכלו להיעזר בהזרקות קוסמטיות כדי לשמור על תוצאות הניתוח. ההזרקות יכולות לטפל באובדן נפח בפנים, למלא קמטוטים וקמטים ועוד.

  • להשקיע בטיפוח איכותי

יש חשיבות רבה לסוג המוצר לטיפוח העור שבו תשתמשו. כאמור, לאחר מתיחת הפנים תוכלו לשפר ולהאריך את התוצאות שלכם על ידי השקעה בטיפוח העור ברמה מקצועית. הכוונה היא למוצרים המיועדים לניקוי, להזנה, להענקת לחות ולהגנה יעילה על העור, כדי לשמור על הזוהר והרעננות שלו. ואל תשכחו, כשזה נוגע לטיפוח העור יש חשיבות רבה לעקביות. השקעה בטיפוח העור באופן יומיומי יכולה להשפיע מאוד על מראה העור שלכם ובמשך הזמן להבטיח שתוצאות הניתוח שלכם לא ייעלמו עם הזמן.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן