על מה לשים דגש כשרוכשים בסיס מיטה מעץ?

בסיס מיטה שעשוי מעץ הוא אחד מסוגי הבסיסים הפופולריים למיטות כיום. כבר המון שנים שמיטה העשויה מבסיס מעץ היא הפופולארית ביותר בענף זה בארץ ובעולם. הפופולאריות של בסיס העץ טמונה בעובדה כי הוא מציע שלל יתרונות. במאמר הבא נציג את היתרונות של בסיס מיטה העשוי מחומר גלם זה וגם נדבר על הדגשים שכדאי לשים אליהם לב בעת רכישה. 

היתרונות של בסיסי מיטה העשויים עץ

בסיס מיטה מעץ טומן בחובו שלל יתרונות שכדאי להכיר:

עמיד מאוד – העץ של בסיסי מיטה הוא עץ חזק אשר יכול להכיל את המזרונים יחד עם משקל האדם שישן עליו בכל לילה. לרוב בסיסים אלו לא מתפרקים כל כך מהר ונשמרים זמן רב. חשוב לוודא שהעץ של המיטה שאתם רוכשים הינו עץ מלא ולא סיבית. 

יציב – בסיס מיטה שעשוי מעץ מורכב בצורה מאוד יציבה וחזקה, כך שאין סיכוי שהוא יתפרק אחרי זמן קצר. דבר זה נכון במיוחד כאשר מדובר על בסיס הכולל פלטת עץ גדולה ויציבה ולא קורות עץ. 

עשוי מחומרים טבעיים – העץ הוא חומר טבעי אשר עמיד בשלל תנאים של חום וקור. דבר זה הופך אותו לחומר גלם שיכול להישאר אתכם שנים קדימה. 

קל לעיצוב וצביעה – בסיס מיטה שעשוי מעץ מאפשר ליצור מגוון עיצובים שישדרגו את מראה החדר שלכם. כמו כן, במהלך השנים, אם העץ מקבל בלאי סביר של התיישנות, תמיד ניתן לשייף אותו מעט ולצבוע בצבעי עץ. 

דגשים בעת רכישה של בסיס מיטה מעץ

כשרוכשים בסיס מיטה מעץ, חשוב לשים דגש על מספר נקודות אשר יבטיחו שתקבלו בסיס מיטה איכותי ועמיד במחיר הנכון. הנה כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון:

סוג העץ – בענף הריהוט מעץ, יש כל מיני סוגים של עצים בניהם עץ האורן ועץ האלון. חשוב לוודא כי מדובר בעץ איכותי שעמיד בפני פגיעות. חשוב לדעת כי יש עצים שהם יותר רכים ועצים יותר חזקים. בחרו בעץ חזק ועמיד. 

עובי העץ – לעובי העץ יש המון חשיבות על היציבות שלו והחוזק. ככל שהוא עבה יותר, כך הוא לא יישבר בקלות ויהווה תמיכה מצוינת למזרנים והאנשים שישנים עליו. 

הימצאות של מסגרת – חשוב לוודא שבסיס העץ מגיע עם מסגרת מסביב המקנה לו חוזק ויציבות ויחד עם זאת מונעת תזוזה מיותרת של המזרון. 

עלות – האם עלות הבסיס היא סבירה? בצעו סקר שוק והשוו מספר סוגי בסיסים מאותו סוג עץ וכך תדעו האם המחיר שהציעו לכם הוא יקר או זול. 

לסיכום, לבסיס מיטה מעץ יש המון יתרונות. אם אתם רוצים להנות מיתרונות אלו, חשוב מאוד לבדוק את הפרמטרים השונים על מנת לבצע רכישה איכותית שתישאר אתכם שנים קדימה. בסיס מיטה איכותי יכול להיות מעולה גם לעשר שנים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן