בחירת צמיד טניס זהב – המדריך המלא

כל אישה יודעת כי צמיד טניס מהווה את אחד התכשיטים המיוחדים והמרשימים ביותר. כל אדם יודע שאם הוא מחפש מתנה יוקרתית וייחודית לאישה יקרה, אין כמו צמיד טניס. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי מדובר על צמיד יקר מאוד ועל כן, יש  לבחור אותו בצורה נכונה. במאמר הבא תקבלו את כל הטיפים לגבי רכישת צמיד מעין זה בצורה הטובה ביותר.

מהו צמיד טניס?

צמיד טניס הוא צמיד משובץ יהלומים. מדובר על תכשיט יוקרתי ומרשים ובעיקר מאוד פופולארי בקרב נשים בכל הגילאים. בתפיסה הקלאסית של הצמיד, מדובר בעצם  על צמיד זהב גמיש שיש לו חוליות שמשובצות ביהלומים כך שהתוצאה הסופית נראית כמעט כמו חוט שזור יהלומים על היד. ניתן למצוא וארציות שונות של צמיד טניס כגון: צמיד קשיח המצופה יהלומים או אחד שמשלב גם יהלומים וגם אבני חן ועל כן, חשוב מאוד להכיר את הדגמים הקיימים ואת הפרמטרים שיכולים לסייע לכם לבחור את הצמיד הנכון והטוב ביותר.

דגמים של צמידי טניס

ניתן למצוא סוגים שונים של צמידי טניס כגון:

דגם מילנו אשר קרוי גם שיבוץ שיניים. בצמיד מעין זה היהלומים כאילו צפים על גבי היד. כל יהלום משובץ ב4 שיניים והיהלומים עוטפים את היד ומתקבל מראה מרשים ונוצץ.

דגם נוסף הוא דגם מיראז' אשר נקרא גם שוקולדים, בצמיד המדובר לכל יהלום יש מסגרת זהב והוא משובץ במעיין "טבלית שוקולד". מדובר על צמיד בעל נוכחות משמעותית על היד.

בנוסף יש עיצובים נוספים שחשוב מאוד להכיר אותם טרם רוכשים את הצמיד המדובר.

איך בוחרים צמיד טניס?

בכדי לבחור צמיד טניס איכותי יש לבחון כמה פרמטרים.

ראשית כל, משקל הזהב. הערך של התכשיט המדובר יעלה ככל שהוא יהיה עבה יותר וכבד יותר. חשוב מאוד לבדוק מהו המשקל מראש ולרכוש את המשקל התואם לתקציב שלכם.

חשוב מאוד לבדוק מהו טוהר הזהב. 

כמו כן, ניתן למצוא צמידים מעין אלה מזהב לבן או זהב צהוב, בהתאם להעדפה של האישה שתענוד אתת המחיר.

יש לשים דגש על הרכבת הצמיד, כל אחד מהמרכיבים שלו חשובים מאוד וכיום קיימים בשוק צמידים מעין אלה ממגוון מקורות שונים כגון: מזרח, טורקיה ועוד. חשוב מאוד לבחור בתכשיט אשר עומד בתקנים מחמירים וכן בהרכבה איכותית.

כמובן שיש לשים דגש על כמות ואיכות היהלומים. ככל שבצמיד יהיו יותר יהלומים כך הערך שלו יעלה. בצמיד טניס היהלומים הם בני אותה מידה וסך המשקל של היהלומים יקבע את סף הקראט של התכשיט, ככל שהיהלומים יהיו גדולים יותר כך יהיה צורך בפחות יהלומים בצמיד אך ככל שהם יהיו קטנים יותר, תידרש כמות משמעותית יותר בכדי לכסות את כל הצמיד.

כל היהלומים המשובצים בצמיד צריכים להיות בעלי אותה מידת קוטר כך שהצמיד יראה מושלם ואחיד וכן, רמת החיתוך של היהלומים צריכה להיות מדויקת ואיכותית. מעבר לכך, יש לבדוק מהי איכות השיבוץ של היהלומים בצמיד שכן שיבוץ איכותי יבטיח כי היהלומים לא יתרופפו ולא יפללו במשך שנים רבות.

 בסופו של דבר הטיפ הגדול ביותר הוא לדעת כי מדובר על צמידים עדינים מאוד וייחודיים מאוד ברמת העבודה הצורפות, השיבוץ והכנת היהלומים הנדרשת עבורם. לכן, בהחלט לא כדאי לבחור את הצמיד המבוקש לכם רק בשל המחיר הזול ביותר שבו את אתם מוצאים אותו, אלא בעיקר בהתאם לכל הפרמטרים שהוזכרו לעיל.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן