בהקמת עסק חדש או בשדרוג עסק קיים, יש לתת את הדעת על הרהיטים השונים. ארונות, ארוניות, מדפים, שולחנות וכל היתר, צריך לרכוש בחוכמה ומתוך מחשבה תחילה. בחירת ריהוט חדש לעסק יכולה לשפר את העסק במובנים רבים. עד כמה שזה אולי עשוי להישמע מפתיע, רהיטים טובים משפיעים כמעט על כל מרכיבי העסק. למשל הם משפיעים על התדמית, על המיתוג, על איכות העבודה ועל הפרודוקטיביות של העובדים.
בחרו ריהוט על פי תדמית ומיתוג רצויים
בחירת ריהוט פונקציונלי לעסק היא דבר מתבקש וחשוב ביותר. אך לפני שנמשיך ונפרט על כך, כמה עובדות שפחות נותנים עליהן את הדעת. על ידי בחירת ריהוט באופן מחושב, תשפיעו ותבנו את המיתוג והתדמית העסקית שלכם, אל מול הלקוחות, אל מול העובדים ואל מול הקהל הרחב שעשוי להזדמן למקום. לדוגמא, אם רוצים ליצור מיתוג ותדמית צעירים ודינאמיים ניתן להציב כמה כסאות בר אלגנטיים ושיקיים. עסק שפונה ללקוחות אקסקלוסיביים צריך להיות מרוהט באופן יוקרתי ומוקפד במיוחד. עסקים בתחום הייעוץ או הפיננסיים צריכים להיות מרוהטים באופי שמרני במידה, לא צעקני או מתוחכם מדי.
פונקציונליות במיטבה
רהיטים איכותיים שמאריכים ימים אכן מהווים רכישה מוצלחת, אך זה לא חזות הכל. שימו לב שכל רהיט שאתם רוכשים למטרות עסקיות צריך להיות פונקציונלי עד כמה שניתן. ארון משרדי למשל יהיה פונקציונלי יותר, כאשר החלוקה הפנימית שלו תתאים לצרכי העבודה היום יומיים. שולחן משרדי פונקציונלי לא יהיה סתם יפה או נוח אלא גם יהיו בו מגירות שיהפכו את העבודה השוטפת והיום יומית לנוחה יותר. זוהי תוספת אחסון פונקציונלית באופן שחוסך זמן קימה לארונית מרוחקת או למדף בסוף המסדרון.
ריהוט עמיד וארגונומי
על פי רוב, ריהוט מושלם למקומות עבודה יענה על שני הקריטריונים הבאים: הוא יהיה מצד אחד עמיד ומצד שני ארגונומי. ריהוט עמיד, מהווה רכישה עסקית נבונה. הוא ישרת אתכם לאורך זמן ללא צורך בתחזוקה או החלפה או תיקונים. זה לא המקום לרהיטים מעודנים מדי. כמו כן, ריהוט עסקי ארגונומי מאפשר לעובדים לעבוד בנוחות, תוך שמירה על בריאותם. כך לדוגמא כיסאות איכותיים בעלי משענת גב תומכת, משענות תומכות לזרועות ולמרפקים, יכולת כיוונון של גובה ומשענות שונות. נוחות עבודה מפחיתה במידה רבה את ימי המחלה, מונעת כאבי גב ומשפרת את יעילות העבודה בכלל.
פינת אירוח משרדית באווירה ביתית
אם במרבית שטחי העסק תציבו רהיטים עסקיים, פונקציונליים וארגונומיים, הרי שכדאי ליצור פינת אירוח באווירה קצת אחרת. פינת אירוח משרדית תוכל להתאים כאזור המתנה חייכני ללקוחות או אזור התרגעות ומנוחה לעובדים. אם המשרד איננו זעיר או צפוף, ניתן לארגן בו פינה חמימה ונעימה עם כורסאות או כיסאות מרופדים. בפינה זו יש מקום להוסיף אביזרים משלימים כגון שטיח נאה, כריות נוי, עציצים פורחים ובר מים.
אולי יעניין אותך
לגלות עוד מהאתר חדש בגליל
Subscribe to get the latest posts sent to your email.