הדרכים הטובות ביותר להשיג הלוואה לעסק

צריכים הלוואה לעסק? כך תשיגו זאת

בין אם אתם נמצאים בתקופה קשה ולוחצת ובין אם להיפך ואתם מזהים הזדמנות בלתי רגילה להתרחב ולגדול, כבעלי עסק, הצורך שלכם בהלוואה תמיד יכול לעלות. נשאלת השאלה כיצד משיגים הלוואה לעסק בצורה מהירה ובטוחה, מבלי להסתבך יותר מידי. בשורות הקרובות נסקור בפניכם את כל האפשרויות, כך שתדעו למי תוכלו לפנות ולקבל החלטה מושכלת בעניין. 

הלוואה מהבנק 

הלוואה דרך הבנק מהווה את אחת הדרכים השכיחות לנטילת הלוואות לעסקים. ההלוואה יכולה להינתן לכם כבעלי העסק באופן ישיר או לחלופין, במסלול משכנתא הפוכה, במידה וקיימת דירה על שמכם או על שם קרובי משפחתכם. אלא שלא תמיד קיים נכס שכזה או שקרובי המשפחה אינם ששים לעזור, מה שמשאיר את הפנייה הישירה לבנק בתור זו הרלבנטית. הבנק מצידו יכול לסרב להעניק את ההלוואה ובמידה והוא כן מאשר, הדבר יהיה תלוי בגורמים רבים, בין היתר הגבלת תקרת האשראי שלכם. במילים אחרות, לקיחת הלוואה מהבנק שמה אתכם  תחת עיניו הבוחנות, מה שיוצר הרבה מאוד לחץ והגבלות. בכל מקרה, מומלץ להגיע לבנק בליווי יועץ מטעמכם, על מנת להתמקח בצורה נכונה וחכמה על התנאים. 

מקורות מימון חוץ בנקאיים

האם הבנק סירב להעניק לכם הלוואה? או שתנאי ההלוואה שהוצעו לכם פוגעים לכם במידה  משמעותית במסגרת האשראי? דעו לכם כי עדיין תוכלו לקבל הלוואה לעסק בסכום הרצוי לכם, וזאת מבלי שתהיו מוגבלים יתר על המידה. כיצד? באמצעות פנייה אל מקורות "חוץ בנקאיים". כלומר, כאלו שלא קשורים לבנק, כך שההלוואה עצמה אינה רשומה במסמכים של המדינה ולכן אינה פוגעת במסגרת האשראי שלכם. לא, אין מדובר במקורות מימון מפוקפקים כגון השוק האפור, השוק השחור ודומיהם, כי אם אלא בקבלת הלוואה דרך גופים לגיטימיים לחלוטין, ביניהם חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה,  חברות חוקיות שמתמחות בהלוואות ועוד. 

היקף ההלוואות באפיק זה בישראל עומד כיום על כ- 120 מיליארד דולר (!) והוא  מתאים לצרכי הלוואה לעסקים ולצרכים פרטיים כאחד. כמובן שגם במקרה זה, חשוב מאוד לבחור את מקור המימון המתאים בצורה מושכלת באמצעות ייעוץ מקדים, על מנת להשיג את התנאים הטובים ביותר שאכן יתאימו לכם. 

הלוואה לעסק דרך קרנות מימון

האם שמעתם כבר  על קרנות מימון בערבות מדינה? הלוואה לעסק שניתנת על ידי קרנות אלו מאופיינת בתנאים מצוינים, לעיתים תוך דחיית התשלומים למועדים מאוחרים יותר, רק בכדי שתוכלו להתמקד בעשייה והעבודה הטובה שלכם. קרנות רבות נועדו לקדם עסקים קטנים ובינוניים בפריפריה או כאלו שפועלים בתחומי עיסוק שמעודדים כיום על ידי המדינה. לעומת הבנק, הפנייה אל קרנות אלו אינה יכולה להתבצע כלאחר יד וקבלת ההלוואה אינה תלויה ביכולות המיקוח שלכם כי אם אלא בנתונים ודרך הצגתם. 

לכן, אם אתם מעוניינים לקבל סיוע מקרנות המימון, חשוב מאוד שתתקשרו עם חברה מקצועית שמתמחה בנושא, כדי שתוכל לעזור לכם להגיש את הבקשה בצורה הטובה ביותר ותגרום לכך שיתייחסו אליה בחיוב ויאשרו אותה תוך פרק הזמן הקצר ביותר. היא תוכל להכין עבורכם תיק עסקי מסודר שכולל בתוכו בין היתר ניתוחי שוק מפורטים ודוחות כספיים רלוונטיים. 

שיהיה בהצלחה!


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן