עיצוב הזמנה לברית בדרך מיוחדת

בשעה טובה הנסיך הגיח לאוויר העולם וזה הזמן לארגן אירוע למופת ולהזמין את כל האהובים והקרובים לחגוג עמכם בטקס ברית המילה והחגיגה המשלימה. 

אחרי שבחרתם מיקום ומועד הגיע הזמן לשגר לעולם הזמנה מעוצבת לברית מילה. העיצוב הוא תהליך שמצריך חשיבה מקדימה אודות הפרטים הגדולים והקטנים כולל הנעה לפעולה (שכולם יבואו), אינפורמציה חיונית (כתובת, תאריך, שעה) וסגנון מרגש שעושה הבדל.

כיום תהליך עיצוב ההזמנה יצירתית ומהנה יותר מתמיד עם כניסתם של כלים דיגיטליים, מערכות ופלטפורמות ליצירת הזמנות בהתאמה אישית בהן אתם מעורבים בתהליך. למשל, בחירת טמפלט עיצובי, מסגרת, קונספט, פונטים, כתיבת המלל ושיבוצו על גבי הרקע הנבחר, מוטיבים ואלמנטים נלווים ושליחה של ההזמנה לבית דפוס דיגיטלי להפקת תוצרים איכותיים שניתן לשלוח או לחלק לאורחים.

מחפשים רעיונות יצירתיים לעיצוב הזמנה לברית? לפניכם מספר המלצות ודרכים להפיק הזמנה מנצחת.

קונספטים להזמנות לבריתות

קונספט אחד של עיצוב הזמנה לברית הוא של לפני ואחרי. ניתן לעצב הזמנה משני צדדים: כשצד אחד נושא תמונה של המשפחה לפני בואו של התינוק, תמונה משפחתית או תמונה של האישה בהריון ובצד השני תמונה של התינוק. מדובר בעיצוב מפתיע ומרגש. 

קונספט אחר הוא איור, שרטוט או אנימציה של תינוק שמח או של התינוק שנולד. אפשר גם ללכת על פורמט של קומיקס משעשע שמספר ומתאר את סיפור של לידת התינוק. 

תוכלו לכתוב את ההזמנה במתכונת של שיר בחרוזים, לבחור ציטוט מרגש, פסוקים מהתנ"ך, ליצור מעין חידה שהפתרון שלה ייכתב מאחור. אפשר להוסיף חידה לניחוש מה יהיה שמו של הרך הנולד (אם יודעים עליו מראש). הצורניות של ההזמנה תורמת לעיצוב ולחזות: הזמנה בצורת בגד גוף של תינוק או בצורת מוצץ או עגלה ועוד.

עיצוב מרגש שעושה חשק להגיע

החליטו באיזו סקלת גוונים לבחור: האם בהירים או כהים, צבע מיוחד וזכרו שהמלל יבלוט על גבי הרקע שיהיה ביניהם קונטרסט. שימו לב לכך שהפונטים של המלל יהיו ברורים וקריאים ואל תעמיסו במלל. אפשר לפתוח בשיר, ציטוט או פסוק ולאחר מכן לכלול את הפרטים החשובים כמו מועד ודרכי הגעה. ניתן להוסיף תמונות של הילוד וקישוטים ססגוניים כמו עגלה, בקבוק חלב, לבבות, מובייל, פילים ועוד אלמנטים חמודים שממיסים את הלב. 

נסו להתחיל את ההזמנה בכותרת גדולה שתודפס על צד אחד של ההזמנה או בחלק העליון כשניתן להשתמש בכותרות שמתאימות לאירוע של ברית כמו "נסיך נולד" או "בסימן טוב בן בא אלינו", "כוכב קטן נולד", "חבר חדש נוסף למשפחה" וכדומה. בחרו אם המלל יהיה פורמאלי או משעשע, חברמני וכדומה, כולל רמז על מה מצפה באירוע – אטרקציות, קולינריה משובחת. 

במידה ויש אחים גדולים אפשר לשתף אותם בפעילות של עיצוב ההזמנה כך שיוכלו לצייר, לאייר, לבחור כיצד תעוצב ההזמנה ולהרגיש שהם חלק מהשמחה והחגיגה כבר בשלב זה.

אפשר להחליט אם ההזמנה תהיה על טהרת ההדפסים והאיורים הססגוניים או תמונות של בני המשפחה, אולם האירועים וכדומה. 

אל תשכחו להתייחס לפרטים הטכניים המשמעותיים: בחרו גודל להזמנה (לרוב גודל שיתאים למעטפה בגודל המועדף) והחליטו מאיזה חומר תודפס ההזמנה, האם תודפס משני הצדדים או זו תהיה הזמנה נפתחת ואם יהיו לה אפקטים מעניינים כמו הזמנה בתלת ממד, נייר ממוחזר, תבליט מוזהב, פינות מעוגלות וכולי. 

היופי היום שניתן להדפיס הזמנות איכותיות ולהחליט מראש על כמות ולקבל השערה של עלויות וזמן אספקה וגם לשלוח את העיצוב במייל או בוואטס אפ. אל תתפשרו על בית דפוס דיגיטלי שיעמוד בלוחות הזמנים וייצר עבורכם הזמנה איכותית ויפה לאירוע המרגש.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן